waar massa vinden in clio1?
waar massa vinden in clio1?
zoals de titel al verklapt heb ik het idee dat ik geen degelijke massa vind in mijn clio.
Op zich vreemd want ik heb altijd wel een versterker gehad die het deed. Maar mijn nieuwe krijg ik niet aan de praat. Stroom is goed( auto start en radio en verlichting doen het gewoon) zekering is heel en de zekering op de versterker is ook goed. ook de remote zit er op. dus blijft er alleen massa over lijkt mij. Weet iemand een massa punt waar ik zonder al te veel werk goeie massa weg haal?
Op zich vreemd want ik heb altijd wel een versterker gehad die het deed. Maar mijn nieuwe krijg ik niet aan de praat. Stroom is goed( auto start en radio en verlichting doen het gewoon) zekering is heel en de zekering op de versterker is ook goed. ook de remote zit er op. dus blijft er alleen massa over lijkt mij. Weet iemand een massa punt waar ik zonder al te veel werk goeie massa weg haal?
Re: waar massa vinden in clio1?
PS..... Soms is een remote ook eigenwijs....
Verbind hem is gewoon door met je plus
Verbind hem is gewoon door met je plus

is idd ook een optie
kun je zelf ff proberen / testen
gewoon ff een draadje op de 12V aansluiting doen ( + kabel ) en ff op de remote zetten

kun je zelf ff proberen / testen
gewoon ff een draadje op de 12V aansluiting doen ( + kabel ) en ff op de remote zetten

Jeff 16V schreef:Marcel valt in herhaling.......
nee is gewoon beetje dubbelzinnig ...Jeff 16V schreef:Marcel valt in herhaling.......

zo snaptie pcies wat we bedoelen

mijn probleem is opgelost dank zij de expertise vananton!!!!