Armsteun
Armsteun
Hallo daar,
Ik ben op zoek naar een mooie en degelijke armsteun.
In mijn zoektocht heb ik 2 goeie opties gevonden.
Kamei:
http://www.kameionline.nl/winkel/itemid ... ium-grijs/
Unirust:
http://seddes.eu/unirust/catalog/armste ... ucts_id=83
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over deze armsteun(en)?
Dan bedoel ik qua degelijkheid, kleur, montage enz.
Het interieur van mijn clio 2 (phase 2, BJ 2003) is grijs.
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een mooie en degelijke armsteun.
In mijn zoektocht heb ik 2 goeie opties gevonden.
Kamei:
http://www.kameionline.nl/winkel/itemid ... ium-grijs/
Unirust:
http://seddes.eu/unirust/catalog/armste ... ucts_id=83
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over deze armsteun(en)?
Dan bedoel ik qua degelijkheid, kleur, montage enz.
Het interieur van mijn clio 2 (phase 2, BJ 2003) is grijs.
Alvast bedankt!
Re: Armsteun
hoi
Ik heb in mijn oude clio een armsteuntje aan de bestuurdersstoel gemonteerd en een gaatje in de stoelbekleding gemaakt dit als gevolg dat mijn stoel na 10x ofzo niet meer te verstellen was en zwaar naar voren gekanteld kon worden.. heb tevens een stuk weg moeten slijpen van de schroef aan de binnen zijde..
En het was toch een originele armsteun die te leveren was voor de clio 2 phase 3
kzou zeggen weet goed wat je doet
Groetjes Willem
Ik heb in mijn oude clio een armsteuntje aan de bestuurdersstoel gemonteerd en een gaatje in de stoelbekleding gemaakt dit als gevolg dat mijn stoel na 10x ofzo niet meer te verstellen was en zwaar naar voren gekanteld kon worden.. heb tevens een stuk weg moeten slijpen van de schroef aan de binnen zijde..
En het was toch een originele armsteun die te leveren was voor de clio 2 phase 3
kzou zeggen weet goed wat je doet

Groetjes Willem
Ik heb laatst die Kamei armsteun in mijn clio gemonteerd, past als gegoten, hij is alleen wel wat prijziger, wel heel comfortabel en makkelijk te monteren.
Huidig:
Renault Megane 1.5 DCI 2012
Vorig:
Renault Laguna 1.9 DCI 2006
Renault Clio 1.4 16v 2004
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Heb je daar foto van?
hoe makkelijk is makkelijk installeren?
vind dit wel een leuk hebbeding voor de clio (vind een armsteun toch iets praktisch).
hoe makkelijk is makkelijk installeren?
vind dit wel een leuk hebbeding voor de clio (vind een armsteun toch iets praktisch).
Dank jullie wel voor de reacties.
Dankzij jullie reacties ben ik nu op de keuze van de kamei gekomen.
Wat Koeno vraagt ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb je iets van informatie/foto's van de montage Heinzeman?
Dankzij jullie reacties ben ik nu op de keuze van de kamei gekomen.
Wat Koeno vraagt ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb je iets van informatie/foto's van de montage Heinzeman?
ik zal ze zsm even maken, ik had hem er zelf binnen 10 minuutjes in, je moet wel zelf een imbus setje hebben, je krijgt er geen sleuteltjes bij.
Huidig:
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Hoe hij staat, het is nog de bedoeling dat er een ander stofje overheen komt, maar ze hadden bij kamei toen ik bestelde helaas geen grijze meer.

open

hiermee pas je de breedte-afstand van je rails aan.

hier zie je dat ze onder de rails vast zitten, zodat de rails geen enkele hinder ondervind van de gaatjes(die al in de rails zitten) die gebruikt worden.

open

hiermee pas je de breedte-afstand van je rails aan.

hier zie je dat ze onder de rails vast zitten, zodat de rails geen enkele hinder ondervind van de gaatjes(die al in de rails zitten) die gebruikt worden.

Laatst gewijzigd door Heinzeman op 21 dec 2010 15:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Huidig:
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
omg mijn huurmoordenaar handschoenen liggen er nog!
Huidig:
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb een andere van kamei, aan de onderkant iets ronder.
Kan wel een x een fototje maken.
Heb hem wel gespoten, de onderbak in hammerite donker grijs, en de rand van de deksel in zilver/grijs netzoals de sierstrips op het dashboard.
Is wel wennen zon armsteun, je komt iets moeilijker bij je handrem.
Kan wel een x een fototje maken.
Heb hem wel gespoten, de onderbak in hammerite donker grijs, en de rand van de deksel in zilver/grijs netzoals de sierstrips op het dashboard.
Is wel wennen zon armsteun, je komt iets moeilijker bij je handrem.
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
Sorry voor mijn late reactie.
Ik wil je voor alsnog bedanken voor de foto's, want ik ben hiermee erg geholpen.
Ik wil je voor alsnog bedanken voor de foto's, want ik ben hiermee erg geholpen.
Grijs is natuurlijk het grijs van jouw stoelen? Ik ben nl. op zoek naar een armsteun in de kleur van de grijs lederen stoelen (Initiale). Ik kan dan beter zwart hebben dan grijs. Iemand een tip?
Ik heb gister deze bestelt: http://www.loweb.nl/Webwinkel-Product-4 ... -2005.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Had op een ander forum een keer foto's gezien en zag er wel netjes uit toen hij ingebouwd was.
Alleen deze is ook donkerder van kleur...
Had op een ander forum een keer foto's gezien en zag er wel netjes uit toen hij ingebouwd was.
- Gijs
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Deze heeft Roya ook.. Kijk maar in zijn project topic! 

graag meld ik trouwens dat ik de mijne inmiddels donkergrijs heb gespoten en uit een andere clio excitement van de sloop een stuk stof heb gesneden en deze om de armsteun heb gespannen, ziet er erg nice uit, maak binnekort weer een foto
Huidig:
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
had ie me maar niet 30 euro laten betalen voor een stadslichtunit van een 323F BA 2 jaar geleden 

Huidig:
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Vorig:
Mazda 323F 1.5 16v 1996
en waar staan daar foto's van, vind deze precies ietsjes mooier :-)DeMax schreef:Ik heb gister deze bestelt: http://www.loweb.nl/Webwinkel-Product-4 ... -2005.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... &start=600" onclick="window.open(this.href);return false; Beetje in t midden van de pagina...
Kan ook evt nog wel wat fotos maken maar dit lijkt mij vrij duidelijk
Kan ook evt nog wel wat fotos maken maar dit lijkt mij vrij duidelijk
Loweb kan de steuntjes alleen niet meer leveren. Ze worden niet meer geproduceert. Maar neem aan dat er zat andere soorten zijn die ook degelijk passen zonder aanpassing.

hoi hoi ,
past die armsteun van kamei ook in een 5deurs ivm knoppen raambediening ????
past die armsteun van kamei ook in een 5deurs ivm knoppen raambediening ????
Armsteun Clio 2 Initiale 2003
Hallo Forummers,
Wie kan mij vertellen of (en/of heeft ervaring met???) de Kamei grijze armsteun, die geschikt zou moeten zijn voor een 2003 Clio 2, qua kleur past bij het grijs/groene leer/alcantara interieur van mijn Initiale.
Of... weet/kent iemand een andere optie die wellicht beter is??
Stel jullie antwoorden zeer op prijs!
Groet
Osenadv
PS ik heb trouwens nog een z.g.a.n. K&N Performance Filter voor de Clio 2 1.6 16v motor.(Nieuwprijs Euro 160) Heeft iemand serieus interesse???
Zo ja, stuur mij een mailtje met daarin je telefoonnummer en een REËEL bod!! (ik denk aan Euro 75...)
Wie kan mij vertellen of (en/of heeft ervaring met???) de Kamei grijze armsteun, die geschikt zou moeten zijn voor een 2003 Clio 2, qua kleur past bij het grijs/groene leer/alcantara interieur van mijn Initiale.
Of... weet/kent iemand een andere optie die wellicht beter is??
Stel jullie antwoorden zeer op prijs!
Groet
Osenadv
PS ik heb trouwens nog een z.g.a.n. K&N Performance Filter voor de Clio 2 1.6 16v motor.(Nieuwprijs Euro 160) Heeft iemand serieus interesse???
Zo ja, stuur mij een mailtje met daarin je telefoonnummer en een REËEL bod!! (ik denk aan Euro 75...)
Ik heb de kamei vorige week ook besteld, zit er nog op te wachten. zal eerdaags wel binnenkomen.
Klein schopje:
Is er voor een Initiale ook een armsteun te krijgen? Wil geen zwarte want ja, dat ziet er niet uit
Is er voor een Initiale ook een armsteun te krijgen? Wil geen zwarte want ja, dat ziet er niet uit

Kijk even bij beide stoelgeleiders of daar 4 kleine gaatjes zitten. Zo ja, dan gaat het wel passen. 
(Mits je de Kamei besteld)

(Mits je de Kamei besteld)