Silvervision

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
JNK

Silvervision

Bericht door JNK »

Misschien een hele domme vraag, maar weet iemand of deze lampjes passen?
-SilverVision PY21W 21W Bulbs

En ik wil graag witte knipperlichtglaasjes.. Gewoon bij autostyle bestellen? Of iemand een beter idee?
En de lampjes die daarin gaan.. T20?
JNK

Re: Silvervision

Bericht door JNK »

Iemand?
DonMelvin

Bericht door DonMelvin »

Voor de knipperlichtglaasjes aan de zijkant heb je volgens mij W5W nodig.

De knipperlichten voor (en daarmee achter) zijn volgens mij inderdaad de lampen die jij noemt. Kijk voor de zekerheid even in je gebruiksaanwijzing (rond pagina 5.13 uit m'n hoofd?)!
JNK

Bericht door JNK »

DonMelvin schreef:Voor de knipperlichtglaasjes aan de zijkant heb je volgens mij W5W nodig.

De knipperlichten voor (en daarmee achter) zijn volgens mij inderdaad de lampen die jij noemt. Kijk voor de zekerheid even in je gebruiksaanwijzing (rond pagina 5.13 uit m'n hoofd?)!

Thnx dorpsgenoot! Ik ga gelijk even kijken..
DonMelvin

Bericht door DonMelvin »

JNK schreef:
DonMelvin schreef:Voor de knipperlichtglaasjes aan de zijkant heb je volgens mij W5W nodig.

Tja, hulp is soms dichtbij! :)
JNK

Bericht door JNK »

DonMelvin schreef:
JNK schreef:

Tja, hulp is soms dichtbij! :)
:laugh4: Idd!

Ik heb even gekeken in m'n instructieboekje en het is idd PY21W & 5w5.. Best handig zo'n boekje! :thumbsup:
Rond 5.13 Haha..

Nu vraag ik me alleen nog af of je knipperlicht glaasjes (wit) ook origineel van renault kopen?
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Bij mij zitten er witte op (aan de zijkant) origineel Reno :thumbsup:
JNK

Bericht door JNK »

Arjan schreef:Bij mij zitten er witte op (aan de zijkant) origineel Reno :thumbsup:
Thnx.. Heb eens gekeken bij winparts, maar ik weet nog niet wat ik mooier vind.
Je hebt ze namelijk helder (origineel) en wit. Ik heb een zwarte RS en denk dat ik witte
mooier zijn.

Nu heb ik gezocht naar silvervision lampjes voor in m'n zij knippers, maar kan ze nergens vinden..
En wat nou precies de fitting is weet ik ook nog steeds niet..
Heb het instructieboekje erbij gepakt en daar staat dat het 5W5 lampjes zijn, is dat T-10?
Het lijkt er in ieder geval op :P

Nog een vraag.. Past PY21W ook achter? er staat in het boekje dat achter P21W lampjes zitten..
Nu heb ik gekeken voor Phillips Silvervision lampjes en die heb je alleen in PY21W..
DonMelvin

Bericht door DonMelvin »

JNK schreef: Thnx.. Heb eens gekeken bij winparts, maar ik weet nog niet wat ik mooier vind.
Je hebt ze namelijk helder (origineel) en wit. Ik heb een zwarte RS en denk dat ik witte
mooier zijn.

Nu heb ik gezocht naar silvervision lampjes voor in m'n zij knippers, maar kan ze nergens vinden..
Heb het instructieboekje erbij gepakt en daar staat dat het 5W5 lampjes zijn, is dat T-10?

Nog een vraag.. Past PY21W ook achter? er staat in het boekje dat achter P21W lampjes zitten..
Nu heb ik gekeken voor Phillips Silvervision lampjes en die heb je alleen in PY21W..
Voor en achter passen hetzelfde lampie!

En ik heb zelf voor m'n zijknippers een oranje W5W lampje met chroom coating gekocht :P Niks bijzonders (is geloof ik nog onder de 5 euro ook), maar dat was het enige wat ik toen als optie zag :) (Die krengen heb je in ieder geval bij Auto Gerjan Customs in Elburg ofzo)
JNK

Bericht door JNK »

DonMelvin schreef:
JNK schreef: Thnx.. Heb eens gekeken bij winparts, maar ik weet nog niet wat ik mooier vind.
mooier zijn.

Voor en achter passen hetzelfde lampie!

En ik heb zelf voor m'n zijknippers een oranje W5W lampje met chroom coating gekocht :P Niks bijzonders (is geloof ik nog onder de 5 euro ook), maar dat was het enige wat ik toen als optie zag :) (Die krengen heb je in ieder geval bij Auto Gerjan Customs in Elburg ofzo)
Aah thnx! Ga vanminddag maar eens naar Auto Gerjan toe..

Heb nog eens gekeken voor die Silvervisions van Phillips. Die dingen kosten bij autostyle gewoon €17,95 de 2
en bij winparts heb je er 4 voor €8,95 :chinrub: Bij winparts heb je ook de originele witte zijknippers voor Renault.
Ook voor een prikkie.. Wit en in Smoke! Bestel ze denk ik maar allebei voor dat geld :devilish: Weet niet zo goed wat mooier staat ^^
sjobba

Bericht door sjobba »

nu we het toch over 'past dit' hebben, ik vroeg me af, ik heb kleurverschil in mijn xenon lampen (philips 4300k), kun je deze ook vervangen voor bijvoorbeeld osram of pilot? het betreft D2S lampen..
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Zolang je hetzelfde type neemt moet het niet uitmaken wie de fabrikant is.
Wel zou ik dan alletwee tegelijk doen. Kans omopnieuw kleurverschil te krijgen is dan kleiner.
gerarddrivesclio

Bericht door gerarddrivesclio »

Heb nog eens gekeken voor die Silvervisions van Phillips. Die dingen kosten bij autostyle gewoon €17,95 de 2
en bij winparts heb je er 4 voor €8,95

tja je moet ook niet op 20euro kijken als je iets aan je auto wilt verbeteren?
sjobba

Bericht door sjobba »

Arjan schreef:Zolang je hetzelfde type neemt moet het niet uitmaken wie de fabrikant is.
Wel zou ik dan alletwee tegelijk doen. Kans omopnieuw kleurverschil te krijgen is dan kleiner.
Bedankt voor je reactie! Ik weet het, mijn vraag was niet erg ontopic, maar om daar nou een nieuw topic voor te starten ging me wat ver.

Met type bedoel je D2S, right?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”