Hey mannen en stoere dames,
Ik heb onlangs een clio 2 uit 2000 gekauft. Daar zatten al ABM lampen. Angel eye zelfs. Maar de halo's doen het niet (je weet wel die engelachtige ringen). Iets met de vorige vorige eigenaar.
Anyway ik wil er straks xenon op gooien dan moeten de koplampen er toch uit. Kan je halo's repareren?
Heeft iemand hier ervaring mee of tips?
ABM Koplampen
Re: ABM Koplampen
Als het goed is kun je die halo's repareren, het is vaak maar een lampje dat de hele ring verlicht.
Of je erbij komt is een tweede. Denk dat je dan de lamp uitelkaar moet gaan halen, en of je daar blij van wordt... Beter een nieuw setje kopen, kosten 120-150,- of zo.
Of je erbij komt is een tweede. Denk dat je dan de lamp uitelkaar moet gaan halen, en of je daar blij van wordt... Beter een nieuw setje kopen, kosten 120-150,- of zo.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Hmmm maar de xenon grap kost me al 120-150 eurries...Zou ik zo een losse BMW halo er in kunnen gooien?R27 schreef:Als het goed is kun je die halo's repareren, het is vaak maar een lampje dat de hele ring verlicht.
Mijn project voor het weekend is bekend
je zou de koplamp uitelkaar halen en nieuwe ledjes erin solderen , ledjes kosten geen drol
2.0 16v RS
Probleem is groter geworden. Behalve me rechter voor lamp (alleen stadslicht). Doet me rechter achter lamp doet het ook niet meer. Althans de stads en dim licht dan knipper en rem werkt prima!? Ik dacht eerst lamppie verbrand. Maar nee hoor nieuw lamppie werkte ook niet.hakan schreef:je zou de koplamp uitelkaar halen en nieuwe ledjes erin solderen , ledjes kosten geen drol
loop de draden es na, daarna ff de bedrading in koplamp ff goed bekijken.
Daarna de contactplaatjes bekijken en evt opschuren.
En als dat niet werkt zal ik idd voor 169,95 nieuwe koplampen ophalen, plug en play!
Daarna de contactplaatjes bekijken en evt opschuren.
En als dat niet werkt zal ik idd voor 169,95 nieuwe koplampen ophalen, plug en play!