Het lampje gaat aan en dan weer uit en dit herhaalt zich onregelmatig. Het betreft het waarschuwingslampje als er een portier open staat. Alle deuren plus klep goed dicht gedaan.
Lijkt of het te maken heeft als ik over hobbels rij en als ik op de snelweg zit.
Normaal gesproken als ik mijn portieren op slot doe dmv cv knipperen m'n knipperlichten 2x, dit doet het ook niet, als ik hetzelfde doe om mijn portieren te openen dan knipperen ze wel 1x.
Ik wreef me er aan, wie weet wat het kan zijn?
Alvast bedankt voor de reacties!
Betreft een Clio 2 ph 2
Lampje dashboard van openstaande deuren aan en uit
Re: Lampje dashboard van openstaande deuren aan en uit
Mischien je schakelaar in de deur die niet meer goed functioneert ???
2.0 16v RS
Hoe kan ik dit checken en eventueel oplossen?hakan schreef:Mischien je schakelaar in de deur die niet meer goed functioneert ???
In je deur zit zon druk knopje als je die indrukt moet het licht aan of uit gaan, kijk daar is naar misschien blijft die hangen.
Ga wel van t weekend naar kijkenLee schreef:In je deur zit zon druk knopje als je die indrukt moet het licht aan of uit gaan, kijk daar is naar misschien blijft die hangen.
- UnreaL_NL
- forum starter
- Contacteer:
jij had een 2 phase 1 toch ?
links onder je hoedenplank zit zo'n knopje die was bij mij een keer scheef gaan zitten waardoor ik hetzelfde probleem had...
hopelijk lost dit het op
en anders zit die bij je deuren misschien scheef
links onder je hoedenplank zit zo'n knopje die was bij mij een keer scheef gaan zitten waardoor ik hetzelfde probleem had...
hopelijk lost dit het op

Life Sucks , So Lay Back And Enjoy !!
UnreaL_NL schreef:jij had een 2 phase 1 toch ?
hopelijk lost dit het open anders zit die bij je deuren misschien scheef
Heb een clio 2 phase 2. Maar inmiddels heb ik er geen last meer van. Van de zomer had ik het ook een dag. De knoppen van m'n deuren zag ik wel zitten, maar van de knop van mn achterklep zag ik niet. Nu weet ik waar die zit, voor de volgende keer. Denk dat deze niet goed zat! Thnks voor de reacties