hey mensen, ik heb xenon verlichting steken in mijn clio 3 van het jaar 2008.
nu heeft mijn wagen geen koplampsproeiers.. en hier in Belgie is het verplicht koplampsproeiers op je wagen te hebben als je met xenon verlichting rijd...
nu was ik aan het denken om zo een universeel koplampsproeier setje te kopen om op men wagen te steken..
heeft iemand hier enige ervaring mee?
doen deze setjes het goed? of is het maar rommel?
mvg
koplampsproeierset
Re: koplampsproeierset
Hoi Ratman,
Weet je zeker dat je xenon hebt? Volgens mij heb je dan standaard altijd koplampsproeiers... Tenzij je de xenon achteraf hebt laten inbouwen? In België is automatische hoogteregeling en koplampsproeiers inderdaad verplicht op wagens die ingeschreven zijn na 01/01/06.
Succes!
Weet je zeker dat je xenon hebt? Volgens mij heb je dan standaard altijd koplampsproeiers... Tenzij je de xenon achteraf hebt laten inbouwen? In België is automatische hoogteregeling en koplampsproeiers inderdaad verplicht op wagens die ingeschreven zijn na 01/01/06.
Succes!
ik heb de xenon achteraf laten inbouwen...
wat bedoeld men juist met de automatische hoogteregeling?
is dat het draaiknopje waarmee je de koplampen hoger en lager kan laten schijnen? want dat heb ik al in de auto...
maar de vraag van mij was eigenlijk of die koplampsproeiersetjes die je op internet kan vinden wel goed zijn? at het geen rommel is..
wat bedoeld men juist met de automatische hoogteregeling?
is dat het draaiknopje waarmee je de koplampen hoger en lager kan laten schijnen? want dat heb ik al in de auto...
maar de vraag van mij was eigenlijk of die koplampsproeiersetjes die je op internet kan vinden wel goed zijn? at het geen rommel is..
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Geen draaiknopje maar een sensor op de achteras
Deze zit of de aito beladen is en hoeveel hij de koplamplen naar beneden moet stellen
Koplamp sproeiers werkt een universeel setje prima
Deze zit of de aito beladen is en hoeveel hij de koplamplen naar beneden moet stellen

Koplamp sproeiers werkt een universeel setje prima

Groeten, Vincent.