KVS bijvullen
KVS bijvullen
Als ik koelvloeistof bij wil vullen, moet ik dan het oude spul eruit laten lopen of kan ik het er gewoon bij gieten? Zo ja, waar moet ik het er dan uit laten lopen? En bijvullen als de motor koud is toch?

Re: KVS bijvullen
Weet je toevallig hoeveel er ong in gaat? Ik heb namelijk longlife spul maar dat is maar 1 liter. Denk dat er wel veel meer in gaat. Thnx iig 

Als je hem helemaal wil verversen heb je denk een litertje of 3 a 4 nodig.
Als je hem bij wil vullen en je reservoir zit nog wat in dan heb je aan een liter genoeg
Als je hem bij wil vullen en je reservoir zit nog wat in dan heb je aan een liter genoeg
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Oke Thnx!
Ik ga het helemaal vervangen. Ga het reservoir even schoonmaken aan de binnenkant. Zit een beetje aanslag in.
En ik kan niet zien of de kleur van het kvs dezelfde is als die ik bij wilt vullen.
Ik ga het helemaal vervangen. Ga het reservoir even schoonmaken aan de binnenkant. Zit een beetje aanslag in.

- toy_soldier
- beginner
- Contacteer:
Vergeet niet goed te ontluchten na het vullen anders gaat je motor oververhit raken.
Hoe ontlucht je het koelsysteem? Ik heb hem bijgevuld toen de motor koud was. Heb het systeem nog niet leeggehaald, is het dan ook nodig?

- toy_soldier
- beginner
- Contacteer:
Dan is het niet nodig. Alleen als je alles ververst.