Heeft iemand een idee hoe dingen (en dan voornamelijk cd's) te organiseren zijn in het dashboardkastje van de Clio 3? Bij mij schuift alles heen en weer en als je het kastje openmaakt liggen veel spullen vaak op de klep van het kastje in plaats van in het kastje... Niet erg handig!
Hoe organiseren jullie dit?
Cd's opbergen dashboardkastje
Re: Cd's opbergen dashboardkastje
kan je niet een soort van bakje/rekje maken wat je er in kan schuiven ?
En dan bv met een laag opstaand randje voor kleine dingen, zodat ze niet naar voren schuiven en dus op je kep terecht komen.
Kweet niet of je er cd's rechtop in kan zetten ? Anders zou je er ook nog een schotje in kunnen maken zodat ze blijven staan.
En dan bv met een laag opstaand randje voor kleine dingen, zodat ze niet naar voren schuiven en dus op je kep terecht komen.
Kweet niet of je er cd's rechtop in kan zetten ? Anders zou je er ook nog een schotje in kunnen maken zodat ze blijven staan.
niet teveel sturen en abrupt gas geven of remmen
Ik heb ze gewoon in een CDverzamelhoes. Eigenlijk geen problemen mee, hij zit dan ook wel best vol. Heb er ook een ACB in, scheelt in hoeveelheid CD's meeslepen
Misschien een antislipmatje erin?

Ik heb ze gewoon in een CDverzamelhoes. Eigenlijk geen problemen mee, hij zit dan ook wel best vol. Heb er ook een ACB in, scheelt in hoeveelheid CD's meeslepen

@ Neonic: zelf iets maken is wel een idee ja. Cd's recht op zetten gaat niet daarvoor is het kastje te laag. Ik ga eens kijken of ik niet iets kan maken van een cd-bak waar ik een aantal lagen vanaf haal zodat ik er plusminus 6 over hou...
@ Pekke: Ik ben een van de weinige mensen op aarde die nog cd's koopt... Heb graag de doosjes ook bij de hand
Dat antislipmatje is een goed idee! Ga ik maar eens naar op zoek!
Thx!
@ Pekke: Ik ben een van de weinige mensen op aarde die nog cd's koopt... Heb graag de doosjes ook bij de hand

Thx!
Inderdaad een stom dashboardkastje. Ik heb voor de Clio 3 van mijn ouders van plastic plaat een vloertje met opstaande rand gemaakt. Welliswaar niet voor CD's maar er rust in elk geval niks meer op de klep.
E
E
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik heb er een plastic opstaand randje in geplakt. Nu blijft alles op zijn plaats.