Hallo,
Ik wil graag de stootstrips in de kleur van mijn auto spuiten. Is het mogelijk dit zelf te doen? Of kan ik het beter laten doen, en wat kost dat ongeveer?
Ik had zelf het idee om de stootstrips eerst glad te maken met spuitplamuur (filler van motip) om de ruwe structuur eruit te krijgen, en daarna de primer erop en dan de laklaag. Is het verstandig dit zelf te doen?
Groetjes.
Stootstrips in kleur
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Re: Stootstrips in kleur
Het is wel zelf te doen. maar dan moet je zorgen dat je idd goed die structuur eruit krijgt en dat je er je tijd voor neemt!!
Dat gaat prima hoor. 2 of 3 lagen filler erop en tussen de lagen door licht opschuren met korrel 800 ofzo. Daarna doe ik altijd nog een laagje primer en daarna 2 of 3 kleur en dan 2 blank.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
Okey thx voor jullie reacties.
Ik ben vanmiddag vast begonnen op een oud stukje stootstrip om te proberen. Ik heb em nu 2x in de filler gezet en waterproof geschuurd en hij is superstrak! Ik denk dat het dan wel moet lukken!! Weet iemand misschien de kleurcode van mijn auto?
Ik ben vanmiddag vast begonnen op een oud stukje stootstrip om te proberen. Ik heb em nu 2x in de filler gezet en waterproof geschuurd en hij is superstrak! Ik denk dat het dan wel moet lukken!! Weet iemand misschien de kleurcode van mijn auto?
Als je op de website van motip zoekt met dat nummer dan krijg je een motip artikelnummermichel88 schreef:mw 632

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
Dankuuu! Helemaal top, ik ga m'n best doen. Eerst nog 2e hands stootstrips zien te vinden, kan ik die van mezelf origineel houden mocht het toch niet goed gaan!
Heel verstandig!Brent schreef:Dankuuu! Helemaal top, ik ga m'n best doen. Eerst nog 2e hands stootstrips zien te vinden, kan ik die van mezelf origineel houden mocht het toch niet goed gaan!
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010