een raar probleem

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
nick-410

een raar probleem

Bericht door nick-410 »

Goedenavond mensen, ik heb een vraagje. Ik heb van het weekend mijn versterker en sub aangesloten. Heb hem getest en hij werkte perfect. Nu komt het... op het moment dat ik ga rijden, of met handrem er nog op m'n koppeling langzaam oplaat komen en gas geef valt mn versterker weg. Als ik rijd blijft hij uit. Als ik dan stil sta bij het stoplicht springt hij soms weer aan. Rij ik dan weer weg.. poef uit! Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, wat dit zou kunnen zijn! Alvast bedankt!

Gr. Nick
Didi

Re: een raar probleem

Bericht door Didi »

controleer maar eens of je tijdens het rijden wel voldoende spanning hebt op je constante plus en op je remote.
lijkt mij een probleem van slechte bekabeling.
Jerox
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Jerox »

daar klinkt het mij ook naar ff checke of alle kabels wel goed zijn of je wel voldoende massa heb enzovoort.

groetjes
nick-410

Bericht door nick-410 »

heb het even geprobeerd en bekeken. Op het moment dat ik hem (m'n versterker) aansluit op de constante stroom achterop mijn radio, blijft hij het gewoon doen. Stil of rijdend...
Jerox
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Jerox »

slechte kabels of niet helemaal goed aangesloten op de accu

heb je foto's van je kabel hoe dik die is en hoe je het aangesloten hebt op de accu.

groetjes
nick-410

Bericht door nick-410 »

Het is gewoon een dikke kabel die rechtstreek aangesloten is op de accu. Zal morgen even een foto ervan maken.. haha nu een beetje donker!.

zoiets is de stroomkabel
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”