Goedenavond mensen, ik heb een vraagje. Ik heb van het weekend mijn versterker en sub aangesloten. Heb hem getest en hij werkte perfect. Nu komt het... op het moment dat ik ga rijden, of met handrem er nog op m'n koppeling langzaam oplaat komen en gas geef valt mn versterker weg. Als ik rijd blijft hij uit. Als ik dan stil sta bij het stoplicht springt hij soms weer aan. Rij ik dan weer weg.. poef uit! Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, wat dit zou kunnen zijn! Alvast bedankt!
Gr. Nick
een raar probleem
Re: een raar probleem
controleer maar eens of je tijdens het rijden wel voldoende spanning hebt op je constante plus en op je remote.
lijkt mij een probleem van slechte bekabeling.
lijkt mij een probleem van slechte bekabeling.
daar klinkt het mij ook naar ff checke of alle kabels wel goed zijn of je wel voldoende massa heb enzovoort.
groetjes
groetjes
heb het even geprobeerd en bekeken. Op het moment dat ik hem (m'n versterker) aansluit op de constante stroom achterop mijn radio, blijft hij het gewoon doen. Stil of rijdend...
slechte kabels of niet helemaal goed aangesloten op de accu
heb je foto's van je kabel hoe dik die is en hoe je het aangesloten hebt op de accu.
groetjes
heb je foto's van je kabel hoe dik die is en hoe je het aangesloten hebt op de accu.
groetjes
Het is gewoon een dikke kabel die rechtstreek aangesloten is op de accu. Zal morgen even een foto ervan maken.. haha nu een beetje donker!.
zoiets is de stroomkabel

zoiets is de stroomkabel