hoeveel kan je een clio verlagen?

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
kenneth

hoeveel kan je een clio verlagen?

Bericht door kenneth »

goeiedag,
ik heb een clio 2 van 2004. heb hem 4cm verlaagt nu was mijn vraag hoeveel zou ik hem nog lager kunne legge zonder dat hem schuurt? heb velgen 195.45.16 met een ET waarde van 40
de veren zijn niet verstelbaar dus ga ze korter laten maken maar dan moet ik zeker zijn dat het niet gaat schuren

groetjes kenneth
Thijs Bosmann

Re: hoeveel kan je een clio verlagen?

Bericht door Thijs Bosmann »

die van mij is met 205/40r17 45mm voor en achter verlaagd en loopt HEEL soms aan op de achterbumper!....

dat kan dus zoiezo.. en met die maat kun je nog wel lager gaan volgens mij! die van clio1.5dci (mark) is volgens mij zelfs 55mm verlaagd en rijdt denk ik op dezelfde maat banden!... (Clio 2 RS velgen...)
joseclio172

Bericht door joseclio172 »

ik heb n clio uit 2002 weet ff nie de precieze bandenmaat weet wel dat t orignele cup velgen en banden zijn... toen we m 6 cm verlaagden kon ik niet meer sturen (kwam voor aan de wielkasten) dus hebben we m omhoog gezet en heb m nu ongeveer 3 cm verlaagd
tomcools

Bericht door tomcools »

Thijs Bosmann schreef:die van mij is met 205/40r17 45mm voor en achter verlaagd en loopt HEEL soms aan op de achterbumper!....

dat kan dus zoiezo.. en met die maat kun je nog wel lager gaan volgens mij! die van clio1.5dci (mark) is volgens mij zelfs 55mm verlaagd en rijdt denk ik op dezelfde maat banden!... (Clio 2 RS velgen...)
Mijn clio loopt ook aan vanachter , die ken perfect nog lager hoor , maar de banden slepen gewoon aan tegen het omgeplooid kantje
tuner@work

Bericht door tuner@work »

zolang je aandrijf assen het kunnen rekken. Anders air ride aanschaffen lopen ze dan aan iets naar boven pssst!
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”