Tips: Wat voor velgen en banden?

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
dane060

Tips: Wat voor velgen en banden?

Bericht door dane060 »

Hallo,
Ik ben opzoek naar een kwartet velgen + (het liefst) banden erbij.
Omdat ik nogal kieskeurig ben en ik veel op marktplaats speur zie ik 2ehands wielen staan voor leuke prijsjes, maar het gaat wel om mijn wegligging... Deze moeten dan ook van goede (BETAALBARE) kwaliteit zijn. Ik heb nu 13'' wielen (staal) deze zijn veelste dun, het is een mooie Clio op 'poppenwagenwieltjes' zeg ik altijd maar als grap.. :bigcry: :bigcry:
Nu zoek ik 15'' velgen+banden eromheen. Op marktplaats, zoals ik net al zei, vind ik het lastig om een keuze te maken omdat het veelal gebruikt is en dat heb ik liever niet onder mijn auto.
Heeft iemand goede tips om mij te kunnen raadplegen?
Het heeft geen haast! ;)

P.S verlagen doe ik niet aan, vanwege die grote overdreven drempels in mijn wijk!

Alvast erg bedankt! :thumbsup:
Nicky

Re: Tips: Wat voor velgen en banden?

Bericht door Nicky »

hoi,

ik heb vandaag mijn velgjes besteld op onlin-velgen.nl en ze hebben erook banden omheen

ik vind de velgen op de site helemaal niet duur (weet nu jou budget niet), en ze zijn nieuw ;) .

ik had mijne nu wel zonder bandjes besteld omdat ik iemand kende die er wel aan kan geraken voor mij en kan me ook een prijsje geven en heb nog geen 300€ gegeven voor 4 nieuwe velgjes.

Groetjes Nicky.
dane060

Bericht door dane060 »

Oke dat klinkt netjes! Ik zal meteen gaan kijken.
Mijn budget is max. 400 tot 450 euro!
jorna1.2rn

Bericht door jorna1.2rn »

Vaak knallen ze om de velgen goedkope meuk bandjes als wanli! dus wel even goed naar informeren. Verder zou ik inderdaad het aanbod van nicky wel eens willen horen aangezien ik ook nog een keer bandjes moet haha
Nicky

Bericht door Nicky »

op die site staat de wolfrace katana 2 met banden voor 450€, is een aanbieding (weet niet voor hoelang maar nu toch not). :thumbsup:

ik ben gegaan voor de SWH poison zonder bandjes die kwamen dan net geen 300€.. niet slecht en vind ze toch netjes uitzien
dane060

Bericht door dane060 »

Nicky schreef:ik ben gegaan voor de SWH poison zonder bandjes die kwamen dan net geen 300€.. niet slecht en vind ze toch netjes uitzien
Ik heb de site bekeken, staat erg veel moois op! Ik ga hem onthouden.

Die SWH poison velgen is weer niet bepaald mijn stijl haha! :laugh4:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”