Ander dakraam Clio 1.4 RN

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
ReneeJ

Ander dakraam Clio 1.4 RN

Bericht door ReneeJ »

He mensen,

Al een hele tijd is het zo dat mijn dakraampje ontzettend loopt te trillen en dat het kraakt als een gek.
Nu zag ik vandaag een Clio langskomen met een ander soort dakraam, het was wel een Clio 2, maar dan uit 2005.
Mijn dakraam kan ik op 2 standen zetten, de achterkant half open, of helemaal open.

Nu zag ik dat het andere dakraam helemaal open kon.
Mijn idee was om ff te vragen of het eventueel mogelijk zou zijn om dat dakraam in mijn clio te zetten.
Stel dat ik ergens dus zo'n dakraam tegen zou komen.
Wat voor problemen zou ik tegenkomen?
Is het uberhaupt wel mogelijk?
Is zoiets zelf een beetje te doen?

Ik weet nog helemaal niet of ik het ga doen, maar ik dacht dat jullie mij er misschien een beetje mee op weg zouden kunnen helpen.

Gr René
Flokkie

Re: Ander dakraam Clio 1.4 RN

Bericht door Flokkie »

Ik heb helemaal geen dakraam in mijn Clio maar zit er wel steeds over te denken of dat er in zou kunnen. Ik heb totaal geen idee van kosten of mogelijkheden.. Ik ben benieuwd wat een los dakraam kost en of het mogelijk is!
stefan_

Bericht door stefan_ »

Ken wel iemand die het zelf heeft gedaan bij zijn Mini. Een gat in het dak gezaagd, en er een electrisch schuifdak in gebouwd. Denk wel dat je snel last krijgt van roestvorming, hoe goed je het ook behandelt.
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

hoeft niet de roest vorming
als je het maar goed behandeld :thumbsup:
Groeten, Vincent.
ReneeJ

Bericht door ReneeJ »

Maar ik heb er dus al 1 inzitten, wil alleen graag een andere. Verschillen de dakramen van die Clio 2 Phase 2 of 3 nog van die van de Phase 1?
Ik begrijp wel dat het redelijk lastig gaat worden :wink:
ReneeJ

Bericht door ReneeJ »

Is het ook zo lastig te doen als je al een dakraam hebt?
Want ik zou eigenlijk een dakraam als dit erin willen hebben:
http://plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05 ... 91-080.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Die is van dezelfde phase clio volgens mij, zou ik dan ook nog moeten zagen en lassen?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”