logo's

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
carlos

logo's

Bericht door carlos »

hallo allemaal..

weet iemand misschien hoe ik de logo's van mijn achterklep af kan halen zonder dat ik
m'n lak beschadig en of ze geplakt of vast geklikt zitten?

het gaat om een Ph1 RS

alvast bedankt voor het mee ddenken..
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: logo's

Bericht door sj0ertum »

SPORT is geplakt dacht ik
Renault en Clio zitten met pinnetjes door de klep....
Renault met 3 pinnetjes en clio met 2 pinnetjes.
Deze pinnetjes breken snel af....ik heb nog geen manier om het veilig te doen haha
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
carlos

Bericht door carlos »

mooi verhaal.. :chinrub:

toch bedankt voor de info
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Duidelijk toch? Je wil weten hoe het vast zit....Nou met pinnetjes dus :thumbsup:
Ze komen er niet vanzelf vanaf.....Misschien kun je het met een vork proberen om deze eronder te schuiven voorzichtig.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
stefan_

Bericht door stefan_ »

Ja maarja dan zit je met gaatjes in de achterklep, anders had ik ze er ook al af gehaald :(
carlos

Bericht door carlos »

ik zal dit weekend wel wat gaan proberen misschien helpt het om ze voorzichtig warm te maken met een verf brander ofzo. :chinrub:

ze gaan er maar tijdelijk af ik wil ze mat zwart maken heb de logo aan de voor kant al gedaan..
Flokkie

Bericht door Flokkie »

Inderdaad zeker NIET met een verfbrander! De logo's vervormen dan helemaal. Ik heb mijn logo's er ook af gehaald en de gaatjes gedicht met zwarte dopjes..
bruce

Bericht door bruce »

ander haal je aan de binnen kant het paneel er af en dan druk je de puntjes naar buiten schuur je die mooi plat dat de puntjes er af zijn dan koop je bout met een aflopen de nek lijm je die op de plek van de puntjes en dan is het nog spuit droogen en er opzetten

let op als het paneel er af haalt zit ook gelijmd met ruitenkit en bouten succes
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

bruce schreef:ander haal je aan de binnen kant het paneel er af en dan druk je de puntjes naar buiten schuur je die mooi plat dat de puntjes er af zijn dan koop je bout met een aflopen de nek lijm je die op de plek van de puntjes en dan is het nog spuit droogen en er opzetten

let op als het paneel er af haalt zit ook gelijmd met ruitenkit en bouten succes
Die plastic kap dit geklikt en bij het handvat vast met 1 schroefje. Voor de rest kan ik niet echt uit je zin halen wat je bedoeld :oops:
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
bruce

Bericht door bruce »

nou als de kap er af haalt

heb aan de binnen kant die pinnen ziten van het logo bruk je de pinnen naar buite of knip je van het logo af kan je het logo er rustig af hallen

dan zorg je dat de pinnen er heel maal af haalt van het logo dan koop je
boute met een schuine kop(net zo als bij een schroef) dat het mooi in het gat kan verzinken

lijm je de kopjes vast op het logo
kan hem er gewoon weer op schroeven

hoop dat het zo beter is
sorry ben betje dyslectisch

groetjes bruce
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”