Deurtje handschoenkastje
Deurtje handschoenkastje
Mijn deurtje van hethandschoenkastje is los gekomen ....hoe kan ikdit terug vastzetten ?
Re: Deurtje handschoenkastje
van een clio 1,2,3,4,5......
bij een clio 1 zitten er van die schaniertjes in dat kleppie die je er uit kan trekken. misschien is er daar eentje van gebroken. kan je gewoon bij de sloop oid er af trekken.
bij de andere clio's ... geen idee.
bij een clio 1 zitten er van die schaniertjes in dat kleppie die je er uit kan trekken. misschien is er daar eentje van gebroken. kan je gewoon bij de sloop oid er af trekken.
bij de andere clio's ... geen idee.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
bestaan clio's 4 en 5 dan all
staat in het clio 1 topic neonic...
maar idd iets afgebroken?
anders is het gewoon de scharnieren inschuiven in het kastje tot je een klik hoord

staat in het clio 1 topic neonic...
maar idd iets afgebroken?
anders is het gewoon de scharnieren inschuiven in het kastje tot je een klik hoord
Groeten, Vincent.
kziet het nou ja. nieuwigheid denk.Vinnie_86 schreef:staat in het clio 1 topic neonic...
Druk altijd gewoon op nieuwe berichten. Zal volgende keer eens lezen voor dat ik weer wat doms zeg

Bedankt voor de vele reacties ! Ik heb zo het gevoel dat het deurtje voorzien is van één lang scharbierpunt ( gewoon één lange smalle kunststof lip onderaan het deurtje waarop het scharniert . Deurtje is onderaan vastgezet met 3 POP rivetten......Dit smalle gedeelte is blijkbaar gewoon afgescheurd door het vele openen en sluiten.... Wordt dus een nieuw deurtje en dan vastezetten met 3 nieuwe POP rivetten.....

misschien fotootje
klinkt wel apart zo

klinkt wel apart zo