Ik heb het vorige week ook nog gedaan, werkt perfect zo

Dat kan, houd er wel rekening mee dat ze ontworpen zijn om aan het uiteinde van de speaker kabel te bevestigen. De aansluitingen zijn dus hetzelfde als die van de speakers. Echter als je het kastje achter de radio wilt plaatsen moet je de huidige ISO kabels onderbreken en het kastje er tussen plaatsen. Dat wil je het liefst niet met de originele bekabeling doen dus ben je het beste af met een ISO verleng kabel van +/- 15 cm. Daar kan je naar hartelust in gaan knippen.skip schreef:ok, bedankt alvast allemaal !!
kan ik er ook zo makkelijk zo'n caliber kastje aanhangen, voor hem te verbinden met mn woofer dan?
http://www.caliber.nl/index.php?cPath=33_73" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
een van dees bv ?
grtz!
I know DDidi schreef:was serieus bedoeld hoor.
Dan rij je toch gewoon even langs de renault dealer als je niet de juiste pinnetjes hebt. Die halen hem er zo voor je uit. 10 seconden werk voor ze.skip schreef:Ik vind het toch niet bepaald makkelijk ... :s
ik heb al verschillende krasjes op men dashbord en zelfs een kleine imbussleutel een beetje krom getrokken. maar die radio wilt er echt niet uit. en via de achterspeakers lukt het blijkbaar ook niet zonder de halve auto los te klikken vanbinnen.
grtz
Ik heb geen idee wat de dealer er voor vraagt, maar meer als een paar tientjes mag dit niet zijn.skip schreef:nu heb ik zo'n filter met versterkeruitgang geplaatst, aan de deur, onder de zijstrips. alles goed aangesloten uiteindelijk, alleen nu nog even langsgaan bij de dealer voor de voedingskabel door de rubber en aan de accu te krijgen (via de pedalen). ik ben helaas van belgisch limburg .. maar toch bedankt !
grtz