Hallo Mede clio bezitters,
Ik zou graag willen weten ofdat het mogelijk is om mijn standaard spatschermen van een Clio 2 ph2 om te zetten naar die van een RS van hetzelfde Type?
(Misschien een domme vraag maar ik weet dat dit ook mogelijk is bij een 206 standaard naar XS.)
Tevens zou ik dan wel originele onderdelen willen bestellen, dus als iemand mij aan de onderdeelnummers kan laten komen zou dat makkelijk zijn?
Ik hoor ook graag wat ik daarnaast erbij moet bestellen, en daarbij de onderdeelnrs?
Met vriendelijke groet,
wouter
standaard Spatscherm ombouwen naar RS spatscherm
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: standaard Spatscherm ombouwen naar RS spatscherm
bij mijn weten kon je ze gewoon omwisselen.
dacht dat er een klein verschil in de ph1 tozv de ph2
dacht dat er een klein verschil in de ph1 tozv de ph2

Groeten, Vincent.
Een RS spatscherm is toch veel breder dan standaard phase 2? Dan moet je dikke spacers ertussen.

- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Waar heb jij die dan gevonden daar?????
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy

-
- forum starter
- Contacteer:
De achterpanelen van een RS en een ander type Clio 2 Ph 2 zijn identiek. Hierdoor kun je de achterbumper zonder aanpassingen plaatsen.roYa schreef:Een RS spatscherm is toch veel breder dan standaard phase 2? Dan moet je dikke spacers ertussen.
Als je de spatschermen gaat vervangen zul je ook de voorbumper en de sideskirts moeten gaan plaatsen! Ziet er anders niet uit want de spatschermen zijn zichtbaar breder

Via onderstaande link kun je eventueel een complete set kopen (voor een schijntje van de originele prijs gok ik

http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=8681
Ik d8 dat het over de voorkant ging. Van de achterkant wist ik dat die paste. Maar de voorkant van een RS is idd breder dan een normale.