hey mensen, ik zou graag de grill die in men voorbumper zit verwijderen, en deze vervangen door racegaas.
nu bestaat deze grill uit 3 stukken: links een plaat waar de mistlichten inzitten (bij mij zitten er geen in), midden stuk, rechts een plaat waar de mistlichten inzitten (bij mij zitten er geen in).
hangen deze grill platen rechts/links vast aan de carosserie? of kan je deze er gewoon afhalen?
als ik deze 3 stukken verwijder, dan zijn mijn voorste stootbumpers ook weg omdat deze samenhangen aan de rehtse en linkse grill plaat... zit er achter deze stootbumpers nog carosserie? of is dat gewoon een gat?
ik hoop dat jullie er een beetje aan uit kunnen en me kunnen helpen...
alvast bedankt!
(ik ben al lange tijd opzoek naar grote stukken racegaas, maar heb deze nog nergens kunnen vinden... stuk gaas dat ik zoek moet afmeting 165cm x 30cm zijn. weet iemand waar ik dit kan kopen???)
clio 3 voorbumper grill verwijderen
Re: clio 3 voorbumper grill verwijderen
racegaas kan je iig kopen bij elke autostyle dealer, je kan op de site van autostyle zoeken naar de dichtsbijzijnde
lokatie.
als oplossing zou je je bestaande grillstukken eruit kunnen dremelen en daar je gaas in plakken....
lokatie.
als oplossing zou je je bestaande grillstukken eruit kunnen dremelen en daar je gaas in plakken....
racegaas vind je idd bij elke autodealer, maar niet de maat die ik nodig heb! 165cm x 30cm vind je in geen enkele auto shop...
dat dremelen is geen slecht idee..., maar dan moet de bumper er alsnog af, en heb ik nog altijd een even groot stuk gaas nodig..
dat dremelen is geen slecht idee..., maar dan moet de bumper er alsnog af, en heb ik nog altijd een even groot stuk gaas nodig..
Bij autostyle kom ik idd niet verder dan 148cm lang, nu weet ik dat dit soort platen bij de groothandel aankomen in een
groterformaat en dan op maat gemaakt worden....dus dat word zoeken!!
of zelf 2 matten in elkaar vlechten
groterformaat en dan op maat gemaakt worden....dus dat word zoeken!!
of zelf 2 matten in elkaar vlechten