Probleempje
Probleempje
Hey, ik heb sinds kort een klein probleempje met mijn ICE installatie. Als ik het elektrisch kinderslot inschakel hoor ik samen met het klikken van de sloten ook mijn boxen + sub een kleine bass geven. Normaal gezien is alles correct aangesloten, maar misschien zie ik iets over het hoofd? Het probleem is opgetreden toen ik de achterste boxen in de deuren bij op de versterker heb aangesloten. Als ik de stekkers die de achterdeuren met de wagen verbinden uittrek is het probleem weg. Groeten
Re: Probleempje
Hmm ik ken het probleem, Maar bij mij is het als ik mijn verlichting aan zet. Hoor ik een kleine Bass...
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
slechte massa? je kan proberen eens een klein extra massadraadje naar je deur te maken, en kijken/luisteren of t weg is.
zitten alle connectors wel goed inelkaar ?
kijk daarvoor effe in de deur anders heb je kans dat er klein stroompje gaat lopen via via
maar zo erg is het toch niet?
mijn sub ging eerst fluiten als een turbo als ik gas gaf
wel supervet maar na ritten langer als 100 km word je kneitergek
dus effe afgesteld en alles weg:)
kijk daarvoor effe in de deur anders heb je kans dat er klein stroompje gaat lopen via via
maar zo erg is het toch niet?
mijn sub ging eerst fluiten als een turbo als ik gas gaf

wel supervet maar na ritten langer als 100 km word je kneitergek

dus effe afgesteld en alles weg:)
slechte geleiding van de massa denk k... ff je massa goed kaalschuren of verleggen als je meerdere versterkers of condensator op dat massapunt hebt... en probleem opgelost gok k...
Wees blij dat je et niet bij je knipperlichten hoortsj0ertum schreef:Hmm ik ken het probleem, Maar bij mij is het als ik mijn verlichting aan zet. Hoor ik een kleine Bass...

maar ontopic ...... waar liggen je draden idd ?? dat is een oorzaak die vaak voorkomt en zoals de anderen al zeggen slechte massa

Hoi, de massa van de versterker is zeker goed. Ik heb mijn draden nogeens goed bekeken en de signaaldraden lopen ook niet te dicht bij de voedingsdraden. Het probleem is erger geworden, soms kan men de deuren langs binnen of langs buiten nietmeer openkrijgen. Dit komt niet altijd voor en wisselt af van kant of soms bij beide op het zelfde moment. Ik heb de zelf de schema's al eens bekeken en zie niet direct wat het zou kunnen zijn. Is het slecht dat de magneet van de box met de achterkant tegen het metalen frame van de raammechaniek aankomt? Komt het door deze verbinding dat de massa van de sloten misschien door de box naar de versterker gaat? Groetjes
Probleem opgelost! Het zat in de stekkers die naar de deuren gaan. Hier heb ik gewoon draad door getrokken en nu werkt alles terug perfect! Bedankt voor alle hulp.