wielranden waar te krijgen??

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
jorna1.2rn

wielranden waar te krijgen??

Bericht door jorna1.2rn »

Hey mensen,
helaas ben ik er met wassen van mn clio achter gekomen dat mn wielranden toch iets verder verroest waren dan gedacht. Ik weet dat er nieuwe te krijgen zijn om er op/ tvv te lassen. Wie kan mij vertellen waar en wat ze ong kosten. En zou iemand(liefst noord nederland) mij daar bij kunnen helpen??

vriendelijke groet,
jorna
ClioMarcel

Re: wielranden waar te krijgen??

Bericht door ClioMarcel »

misschien is dit wat voor je ??

http://www.hoekstraplaatwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , heeft een goeie kameraad ook plaatwerk weggehaald vorig jaar , toen we bezig waren met ze suzuki sj410 te restaureren :thumbsup:
wilco7555

Bericht door wilco7555 »

Jorna, ik zit dan wel in het oosten maar als jij hulp wil om ze gelast te krijgen moet je het zeggen, dan wil ik best wat voor je lassen hoor, ik zit in hengelo overijssel. Anders pm maar bij intresse.

gr. wilco
jorna1.2rn

Hengelo is nog dicht bij het noorden had ik er beetje bij gezet om niet naar utrecht oid te hoefen reizen.
jorna1.2rn

ClioMarcel schreef:misschien is dit wat voor je ??

http://www.hoekstraplaatwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; , heeft een goeie kameraad ook plaatwerk weggehaald vorig jaar , toen we bezig waren met ze suzuki sj410 te restaureren :thumbsup:

uhm ik krijg beetje de indruk dat ze daar plaat werk custom maken of zie ik dat verkeerd. ik zag dat winparts ook wielranden had maar staat geen foto bij iemand daar ervaring meee??
jorna1.2rn

niemand??
Synchro
beginner
Contacteer:

Bericht door Synchro »

Kijk hier eens?

http://www.artaparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jorna1.2rn

Hey man bedankt daat staan indd een aantal dingen op. Dan heb ik nog een vraagje moet ik de binnen wielrand of kan ik ook gewoon alleen de buitenste doen. IVM apk etc. Want of de binnenste nu er in zit of niet aan de buitenkant zie je het toch niet. Misshien een van onze APK goeroes??
wilco7555

Bericht door wilco7555 »

je zou het alleen met de buitenste af kunnen maar waarom niet gewoon goed doen, is misschien iets meer werk maar dan heb je het en goed en het is gewoon beter. Weet niet hoelang je nog met de auto wil rijden maar goed.
Nog nagedacht over me aanbod?

gr. wilco
jorna1.2rn

Hey wilco ja heb er zeker over na gedacht. Zo gauw ik de randen heb neem ik zeker even contact met je op. He je iets in gedachten wat je er voor wilt hebben? dan kan ik mijn planning daar op afstemmen etc. Moet namelijk rondkomen van studenten in komen.

Groeten

jorna
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

gelijk 16V schermen inlassen :thumbsup:
jorna1.2rn

Neehj dat wil ik niet lol. Ik wil alleen de wielranden vervangen niet het hele achterscherm.
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

Als je dan toch ga lassen waarom niet gelijk goed doen......
jorna1.2rn

Omdat ik eerlijkgezegd allen de motor en de motorkap mooivind vaneen 16V kwestie van smaak zeg maar. Ik hou ook niet van gerolde wielkasten enzo. en ik heb het geld gewoon niet om nu ff nieuwe panelen te kopen.
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

Snap wat je bedoeld....

Daarom ga ik nou waarschijnlijk weer RSI rijde :thumbsup:
jorna1.2rn

Die arta parts zit gewoon vlak bij mij dus ga denk daar ff langs van de week als mn loon er is gelijk beide kanten even doen (reparatie randen kosten 19,90 inclusief btw dus niet gek)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Exterieur (vraag & antwoord)”