Goede avond,
Na mijn avontuur om te proberen de Pioneer radio werkend te krijgen heb ik sinds het terugbouwen van het R-link systeem geen tijd meer.
Ook geen GPS signaal. Bij instellingen staat er wel nog gewoon een IMEI nummer, simkaart ID, netwerk nummer en signaalsterkte (goed ontvangst).
Alleen zegt hij niet verbonden te zijn met het netwerk.
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat het gps signaal niet zo kunnen werken omdat hij een internet tool gebruikt om de satalieten te vinden.
Ik heb al een nieuwe SD kaart bij de dealer gehaald omdat ik na een update poging helemaal geen kaarten meer had.
Nu heb ik wel weer de nieuwste kaarten maar nog steeds geen GPS signaal.
Het meest belangrijk vind ik het werken van de klok (kan niet handmatig ingesteld worden) zodat Android Auto weer werkt.
Kan het zijn dat ik met het terugbouwen van de R-link iets vergeten ben aan te sluiten of heeft iemand hier ervaring mee?
M.v.g.
Alex
Geen tijd en GPS signaal
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Geen tijd en GPS signaal
Heb je de GPS-antenne wel aangesloten? Geen idee waar die precies zit, maar gezien het korte kabeltje moet hij ergens voorin het dashboard weggewerkt zijn. Misschien wel onder de parafan.

2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
-
- beginner
- Contacteer:
Ik dacht het wel, maar ik zal voor de zekerheid één dezer dagen de boel weer eens open halen.
-
- beginner
- Contacteer:
Stekkers zijn allemaal verbonden. Is het mogelijk om met bijvoorbeeld DDT4all te controleren of alles met elkaar praat en verbonden is?
De dealer had het over het mogelijk herschrijven van het systeem, dat zou dan wel betekenen dat ik weer iemand zou moeten zoeken om AA te ontgrendelen.
De dealer had het over het mogelijk herschrijven van het systeem, dat zou dan wel betekenen dat ik weer iemand zou moeten zoeken om AA te ontgrendelen.