Opzetstuk achterbumper

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
Nylez
forum starter
Contacteer:

Opzetstuk achterbumper

Bericht door Nylez »

Ik ben op zoek naar een onderlip voor de achterbumper. zag deze laatst in het topic van Bernard, maar hij weet zelf niet welke het is en waar deze te krijgen is. Is er iemand die er meer over weet? Ik kan het echt niet vinden op internet.

Hier een foto. Hoop dat ik hem mag gebruiken van je bernard. Zo niet, dan haal ik hem er zo snel mogelijk vanaf.
Afbeelding

Ik ben ff op vakantie vanaf morgen, dus als k niet reageer als er wat reacties komen komt het omdat ik er dus even niet ben :wink:

Alvast bedankt
Lee

Re: Opzetstuk achterbumper

Bericht door Lee »

is dit niet gewoon een fase 3 achterbumper?
Engee
über forummer
Contacteer:

Bericht door Engee »

Nee is idd een opzetstuk. Geen idee waar je hem kan krijgen of hoe die heet. Gewoon ff wat bladen met kits doorkijken zou ik zeggen!! :thumbsup:

Fijne vakantie!! :sunny:
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

Is Duits, maar wel handig voor ideeën. http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools

Meeste kun je in Nederland ook krijgen.
Bernard

Bericht door Bernard »

Jah als een auto al "uitgebouwd" is door een ander dan heeft dat z`n voor en nadelen. Onbekende onderdelen. maar het kost mij gelukkig niets.
Nylez
forum starter
Contacteer:

Bericht door Nylez »

Inderdaad, je moet dan alleen wel net een auto tegenkomen die al voor een groot deel naar je zin is :thumbsup:

Maar ik zie hem wel voorkomen in die site die jij opgeeft Frank, inclusief nog veel meer hele mooie alternatieven, haha.

Ik heb nu al de frontlip van de sportspack (origineel Renault), sideskirts wil ik ook nog en ben nu alleen nog op zoek naar een leuke achterlip. Moet er toch nog voor gaan sparen dus ik heb hiermee weer wat leuke voorbeelden :thumbsup: Thanks :sunny:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”