LAN5800WR0

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
JelleH
beginner
Contacteer:

LAN5800WR0

Bericht door JelleH »

Goedenavond allemaal,

Ik heb een Clio IV met een Medianav 1, nu heb ik een Medianav 2 op het oog (LAN5800WR0 met sw 1.0.13.1) uit België.
Vraag 1 kan deze 1 op 1 overgezet worden in mijn Clio?
Vraag 2 zit hier CarPlay op?
Vraag 3 maakt het uit dat deze uit Wallonië, België komt en dus Franstalig ingesteld is?

Thx alvast voor jullie antwoorden ☺️
Mees120
forum member
Contacteer:

Re: LAN5800WR0

Bericht door Mees120 »

Als de knoppen op dezelfde plekken zitten past deze 1 op 1, stekkers uit de oude, in de nieuwe en hij werkt.

Wel heb je een radiocode nodig die met goed geluk er bij zit, anders zijn er volgens mij apps waarmee je hem kan krijgen en er is iemans op het renault forum die hem ook kan krijgen.

Ja hier zit zeker CarPlay op!

In princiepe maakt het niet uit waar die vandaan komt, je kan de taal in het menu gewoon aanpassen. Wel komt die natuurlijk met kaarten die daar geleverd zijn dus dat zal gok ik de Benelux zijn en misschien Frankrijk maar je hebt dan CarPlay dus de originele kaarten heb je niet nodig.

Het kan zijn dat je een aantal dingen aan moet passen in het Micom menu maar daar staat op dit forum veel uitleg over! De website van de uitleg is uit de lucht maar via de wayback machine kan je nog bij de site komen.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Matramur
forum starter
Contacteer:

Bericht door Matramur »

Een Lan5800wr0 is een dacia/captur radio en past niet in de clio.
-------
Clio IV 1.6 RS station '13('14 donor)
Clio IV 1.5 Dci hatchback '13 388.000km
JelleH
beginner
Contacteer:

Bericht door JelleH »

Ik snap er niks meer van, ik lees overal dat deze standaard is en dus ook in een Clio past 😒
JelleH
beginner
Contacteer:

Bericht door JelleH »

Mees120 schreef: 26 okt 2022 21:57 Als de knoppen op dezelfde plekken zitten past deze 1 op 1, stekkers uit de oude, in de nieuwe en hij werkt.

Wel heb je een radiocode nodig die met goed geluk er bij zit, anders zijn er volgens mij apps waarmee je hem kan krijgen en er is iemans op het renault forum die hem ook kan krijgen.

Ja hier zit zeker CarPlay op!

In princiepe maakt het niet uit waar die vandaan komt, je kan de taal in het menu gewoon aanpassen. Wel komt die natuurlijk met kaarten die daar geleverd zijn dus dat zal gok ik de Benelux zijn en misschien Frankrijk maar je hebt dan CarPlay dus de originele kaarten heb je niet nodig.

Het kan zijn dat je een aantal dingen aan moet passen in het Micom menu maar daar staat op dit forum veel uitleg over! De website van de uitleg is uit de lucht maar via de wayback machine kan je nog bij de site komen.
Hoe bedoel je de knoppen?
De toetsen zijn uiteraard anders, bij mijn huidige de nav 1 zitten ze rechts en is de volumeknop een draaiknop ook zit de usb aansluiting rechts.
Bij deze die ik op het oog heb zit alles aan de bovenkant, kan me niet voorstellen dat dit problemen geeft.
Mees120
forum member
Contacteer:

Bericht door Mees120 »

Die past niet, het frame in de Clio is anders en er is geen passend frame voor een clio waar deze wel in past. Ook zijn bij deze de bevestigingspunten anders dan bij die voor een Clio.

De MediaNav 1 en de Evo 2 zijn, behalve alles binnen in, aan de buitenkant exact hetzelfde, de knoppen zijn hetzelfde en zitten op dezelfde plek.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Matramur
forum starter
Contacteer:

Bericht door Matramur »

LAN5810WR0 is de clio variant. Heb ik eventueel nog te koop :smile:
-------
Clio IV 1.6 RS station '13('14 donor)
Clio IV 1.5 Dci hatchback '13 388.000km
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”