Binnen in de deur ivm elektrische raam

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
ClioMarcel

Re: Binnen in de deur ivm elektrische raam

Bericht door ClioMarcel »

ik neem aan dat je wel alle schroeven los hebt gedraaid.......

Want die schroef van de deurgreep wordt nog es vergeten, verder zitten dr nog 4 schroeven onder aan het paneel en als et goed is kun je em dan met een beetje beleid lostrekken , mits dr niet te veel kit tussen zit , daar zijn ze ook wel goed in bij renault :thumbsup:

Suc6 :thumbsup:
dj-tirex

Bericht door dj-tirex »

Als alle schroeven los zijn, dan moet je nog ff voorzichtig met een mesje een paar kilo kit weghalen. Dit was het althans in mijn geval. Bij mij was mijn raammechanisme naar de knoppen. Volgens mij kan je handvat van de deur aan de binnenkant het niet zijn, want die zit voor een ijzer gedeelte en achter dat ijzer zit pas het raam. Als het goed is staat er ook ergens in een topic, een beschrijving waar er allemaal schroeven zitten. (dit ging over speakers of geluid).
suc6
Sebas
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Sebas »

dj-tirex schreef:Als alle schroeven los zijn, dan moet je nog ff voorzichtig met een mesje een paar kilo kit weghalen. Dit was het althans in mijn geval. Bij mij was mijn raammechanisme naar de knoppen. Volgens mij kan je handvat van de deur aan de binnenkant het niet zijn, want die zit voor een ijzer gedeelte en achter dat ijzer zit pas het raam.Als het goed is staat er ook ergens in een topic, een beschrijving waar er allemaal schroeven zitten. (dit ging over speakers of geluid).
suc6
dat is deze:

https://www.clioclub.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=395" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

misschien dan te lange schroef in het handvat?? of is het ijzer erachter wat verbogen??
Sebas
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Sebas »

zit dat paneel trouwens ook niet geklikt met van die plastic dingen? :chinrub:
kijk uit dat je ze niet breekt met lostrekken, anders krijg je je paneel er niet meer strak tegen aan
jorna1.2rn

Bericht door jorna1.2rn »

Die klikkers kun je volgens mij wel kopen bij de dealert. Was bij mijn colt wel zo in ieder geval.
Sebas
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Sebas »

ja, zullen inderdaad wel los verkrijgbaar zijn.
maar voorkomen is beter dan genezen :wink:
cliosport

Bericht door cliosport »

Nou ik wou ook effe een kijkje nemen achter de deur. Bovenkantje had ik al los gemaakt, het gaat echt moeilijk weer vast,,, daarom maar niet verder gegaan...
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”