een 4x4 naar een normaal type

Niet iedereen heeft een brug in zijn garage... en stel dat het ding kapot gaat op de snelweg enDnns schreef:Gewoon de Clio verlagen, gaat er iets kapot aan je ophanging, gewoon originele veren er weer onder en naar de dealer!
Alleen de veren hebben idd garantie dan, maar alle andere zaken niet. Denk dat je je dan inderdaad geen zorgen hoeft te maken om de veren, maar alles er omheen wel... Als je de onderdelen van je onderstel/aandrijflijn eventjes gaat opzoeken qua kosten, dat 't toch verstandiger is om te wachten. En dan nog eventuele manuren.Lee schreef:Mischien een rare vraag maar wat heeft verlagen te maken met je versnellingsbak?
kijk op je onderstel begrijp ik , hou er wel rekening mee dat er op verlagingsveren ook gewoon 3-5 jaar garantie zit. denk dat heel het verhaal wel mee valt...
Weet jij meer dan mij... Van mij zijn door mij garage gedaan.kanarie schreef:mischien zelf veren meenemen, en dan veren door dealert onder laten maken. Maar lijkt me beetje krang dat ze die nie zouden hebben. Anders moet je frank is vragen die heb het iig wel door de dealert laten doen
Op marktplaats staat nog een leuk setje...Michael Hulst schreef:Ik zeg ook verlagen. gaat echt niks aan kapot! tenzij je gaat rally rijden.
Anders moet ik nu ook nog 2 jaar en 10 maanden wachten... dacht het niet ;-)
na de vakantie ga ik opzoek naar een mooi setje verlagingsveren.
Als iemand een mooie aanbieding weet?
gr. Mike