goede middag.
welke maat speakers zitten er nou in de clio 4 1.2 v16 limited van 2016????
dan lees ik weer 16.5cm en dan weer 13 cm....
vraag 2....als ik een compo set van jbl voor inzet en een coaxiaal in de achterdeuren zonder extra versterker op de medianav evolution , krijg ik dan daadwerkelijk verbetering of is een versterker noodzakelijk...????
de speakers zijn rond de 80 per set type ben ik nog niet uit
club , stage3 enz.
graag hoor ik van jullie
met vriendelijke groet
robin
welke maat speakers...?????? heeeeelp
-
- forum member
- Contacteer:
Re: welke maat speakers...?????? heeeeelp
Bass reflex is dacht ik 13cm
Kun je 16 in zetten met pas ringen
En achterin zit 16 cm althans bij mijn clio uit 2013
Versterker monteren kan, alleen dan komt er wel iets meer bijkijken omdat er geen tulip uitgang opzit
Kun je 16 in zetten met pas ringen
En achterin zit 16 cm althans bij mijn clio uit 2013
Versterker monteren kan, alleen dan komt er wel iets meer bijkijken omdat er geen tulip uitgang opzit
Ik heb een clio 4 0.9 Van 2014 met de bass reflex optie waar 13 cm speakers in zitten. Die heb ik er uit gehaald en heb daar met behulp van adapter ringen 16 cm in gezet. Ook had de speakers setje die ik er in hen gezet lossen tweeter er bij. Die heb ik ook geplaatst. Achter had ik de originele 13 cm vervangen door een betere. Ik heb de speakers van Hertz gebruikt en het klinkt beter dan het origineel. Als je wilt kan ik de exacte type wel opzoeken.
Als ik het volume boven de 20 zet dan houd vernoemd dr radio, maar dat deed hij ook al bij de originele.
Wat je ook kunt doen is een felle lamp pakje en in de rooster van de speakers schijnen. Dan kan je met een liniaal wel zien als het een 13 cm of 16 cm is.
Als ik het volume boven de 20 zet dan houd vernoemd dr radio, maar dat deed hij ook al bij de originele.
Wat je ook kunt doen is een felle lamp pakje en in de rooster van de speakers schijnen. Dan kan je met een liniaal wel zien als het een 13 cm of 16 cm is.
-
- forum starter
- Contacteer:
Focal heeft kant en klare sets auto specefiek
Hierin gaan zoeken geeft je antwoorden en goed geluid
Hierin gaan zoeken geeft je antwoorden en goed geluid
Clio 3 2.0 M4R 2008 140pk zwart
Nu Laguna 3 2.0 T 170 pk
Nu Laguna 3 2.0 T 170 pk
Wat wil je bereiken.
Ik had tweeters in m'n dashboard geplaatst en een actieve subwoofer. De overige speakers origineel gelaten en vond het prima geluid geven
Ik had tweeters in m'n dashboard geplaatst en een actieve subwoofer. De overige speakers origineel gelaten en vond het prima geluid geven
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI