Dinsdag krijg ik mijn nieuwe Clio, maar ben erg benieuwd wat voor media systeem hier nu eigenlijk in zit.
Is dat een Medianav met carplay of juist zonder? Waar kan ik dat aan zien eigenlijk?
Clio 4 Estate 2018 limited mediasysteem?
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Clio 4 Estate 2018 limited mediasysteem?
Inmiddels al achter of je Apple CarPlay hebt of niet? Mocht je het niet hebben, maar wel graag willen (wat ik 100% kan aanraden). Neem dan even contact met me op, ik heb nog een unit liggen met Apple CarPlay en Android Auto.
Renault Clio IV phase II
Matthijs van der Meulen
MKM Racing
Matthijs van der Meulen
MKM Racing
Wat is dat voor unit, Stoine? Ik meen me te herinneren dat je je oorspronkelijke Medianav had vervangen door een aftermarket (Newfron?) Android unit? Heb je die er weer uitgehaald?
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
-
- beginner
- Contacteer:
Stoine schreef: 18 aug 2020 05:57 Inmiddels al achter of je Apple CarPlay hebt of niet? Mocht je het niet hebben, maar wel graag willen (wat ik 100% kan aanraden). Neem dan even contact met me op, ik heb nog een unit liggen met Apple CarPlay en Android Auto.
Heb je een bericht gestuurd.
Zit geen CarPlay op, volgens de verkoper zat die pas op het 2019 model
Ik had inderdaad mijn originele medianav veranderd naar een Android systeem. Alleen met een dongle met Apple CarPlay werkte wel, maar niet top. Ik heb toen de originele radio er weer in gezet en vervolgens tegen het model van medianav met Apple CarPlay aangelopen. Werkt echt super fijn en de opstart tijd is ook wel 2x versneld vergeleken met de oude unit.mox schreef: 18 aug 2020 11:56Wat is dat voor unit, Stoine? Ik meen me te herinneren dat je je oorspronkelijke Medianav had vervangen door een aftermarket (Newfron?) Android unit? Heb je die er weer uitgehaald?
Renault Clio IV phase II
Matthijs van der Meulen
MKM Racing
Matthijs van der Meulen
MKM Racing