exacte naam koplamp houder

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
kellymaria
beginner
Contacteer:

exacte naam koplamp houder

Bericht door kellymaria »

Goedemiddag,

Mijn naam is Kelly en ik ben hier voor het eerst, dus als ik iets niet goed doe/schrijf, pls be nice :smile: .

Ik heb een vraagje over mijn koplampunit. Ik wil namelijk weten hoe het houdertje heet waar de lamp in ''vasthangt'' en waar het koplampveertje overheen schuift. Dit omdat hij niet door de APK komt, alleen maar omdat mijn lamp niet meer goed vastzit hierdoor en ik graag een nieuw houdertje alleen wil hebben ipv een hele nieuwe koplamp unit. De garage evenals ikzelf, hebben al gekeken of wij het houdertje niet zelf kunnen goed zetten/buigen, maar helaas is het nog niet gelukt.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten,

Kelly
mox
Beheerteam
Contacteer:

Re: exacte naam koplamp houder

Bericht door mox »

Moeilijk te zeggen. Je kunt in eerste instantie een poging wagen op www.catcar.info. Als dat niet lukt zou ik langs de dealer gaan. Die kan op kenteken voor je zoeken in Dialogys, dat werkt het beste. Maar zelfs dat gaat nog weleens mis.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
NicoK
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door NicoK »

Is je Clio 4 nu al stuk dan?

Of heb je een Clio 2? Ik heb nog wel meuk liggen bij mijn ouders kan wel wat opsturen volgend weekend.
kellymaria
beginner
Contacteer:

Bericht door kellymaria »

Bedankt heren voor het meedenken! Inmiddels is de auto door de APK en heb ik een jaar om uit te zoeken hoe de houder heet en anders een koplampunit zoeken. MOX, bedankt voor de site, zeer handig
NicoK. Nee mijn clio 4 is niet stuk, alleen de houder van de koplamp. Erg bedankt dat je eventueel nog reserve onderdelen had willen opsturen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”