Hallo,
We hebben gisteren een Clio 3 uit 2006 gekocht voor mijn vrouw, nu zit in deze auto een originele radio met cd wisselaar.
Gezien in haar vorige auto een Android radio zat met oa navigatie en dab+ etc wil ze graag dit ook weer in haar nieuwe auto.
In haar vorige auto had ik een 1 din radio met 2 din scherm die er voor op geklikt wordt, dit werkt prima, deze radio hebben eruit gehaald toen we de auto verkochten.
Nu heb ik deze erin gezet en alles werkt echter het scherm zit eigenlijk veel te laag en komt half voor de knoppen van de AC en alarm knop, dus niet handig.
Nu vroeg ik me af of er voor dit model auto geen aftermarket radio is die je bovenin je dashboard (ipv display/klok) kunt plaatsen?
Ik heb al eens snel gezocht maar kan eigenlijk niets vinden, ben trouwens niet op zoek naar advies of aanbeveling voor een uitklap scherm of een andere 1 din radio.
Weet iemand dus een oplossing hiervoor?
Aftermarket radio voor Clio 3 2006
Re: Aftermarket radio voor Clio 3 2006
De clio-3 met navigatie heeft een opbouwscherm dat op de plaats van je huidige display zit, hieromheen zit een kunstof kap, mogelijk dat je die kap op de sloop kunt vinden?
kijk maar eens op internet bij b.v. autoscout24 bij de clio-3's met navi dat geeft je een idee,
Op de huidige radioplek kun je dan evt een los bakje monteren. mogelijk moet e.e.a. passend gemaakt worden.
kijk maar eens op internet bij b.v. autoscout24 bij de clio-3's met navi dat geeft je een idee,
Op de huidige radioplek kun je dan evt een los bakje monteren. mogelijk moet e.e.a. passend gemaakt worden.
1995 TwingoI,fase1
2005 Clio2,fase3, 1.416v, Authentic +airco,cruise
2010 Clio3,fase2, 1.2TCE 20th anniversary edition +navi,keycard
2005 Clio2,fase3, 1.416v, Authentic +airco,cruise
2010 Clio3,fase2, 1.2TCE 20th anniversary edition +navi,keycard