Medianav Standaard 4.1 Navigatie update
Volgorde van installatie ( na elke installatie USB stick formateren )
1 MediaNav_Plus_V2.0lite-standard ( backup NNG bestand bewaren )
2MediaNav_Plus_V2.1lite-standard
3 upgrade Plus V4.1-standard
4 NNG 7.0.5 Medianav Standard
Plaats de volgende mappen in de root van de USB stick
BUILDING
DEM
MAP
POI
SPEEDCAM
Druk op het plus teken in het scherm van de Medianav
Klik op USB to Medianav
Na installatie de Medianav uitschakelen
Wacht even met het aanzetten van de Medianav ( 30 seconden)
Alle bestanden zijn te downloaden op mondoduster
Ik heb de installatie gedaan zonder draaiende motor in mijn
Dacia Duster ( 2014 ) en heb de kaarten HERE_2019.Q2 gebruikt.
Succes Ger
Medianav 4.1 Navigatie update kort en simpel
-
- beginner
- Contacteer:
Medianav 4.1 Navigatie update kort en simpel
Laatst gewijzigd door GerBrwr1961 op 06 mar 2020 05:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Medianav 4.1 Navigatie update kort en simpel
Ik heb heel slechte ervaringen met Medianav plus!
System werd er heel erg traag van. Voegt ook diverse, in mijn ogen nutteloze, dingen toe aan je Medianav.
Er zijn "lichtere" oplossingen om gratis je kaarten te updaten. Hierover is al genoeg te vinden op het forum.
System werd er heel erg traag van. Voegt ook diverse, in mijn ogen nutteloze, dingen toe aan je Medianav.
Er zijn "lichtere" oplossingen om gratis je kaarten te updaten. Hierover is al genoeg te vinden op het forum.
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
-
- beginner
- Contacteer:
Hoi Jeroen
dit was voor mij de makkelijkste oplossing , plus is na de update ook weer makkelijk te verwijderen met het bewaarde NNG bestand
dit was voor mij de makkelijkste oplossing , plus is na de update ook weer makkelijk te verwijderen met het bewaarde NNG bestand
Ik zou graag vanwege een paar probleempjes weer terug willen naar 4.1.0, maar dat lukt me op een of andere manier niet echt.
Ik heb de firmware gedownloaded via een website (gps-rlink), geinstaleerd op USb stick, maar er gebeurt niets als deze in de Medianav zit.
Uiteindelijk starte hij wel de actie die je ook handmatig kunt doen via kaarten->updates-> en dan gaat ie gegevens verzamelen...
Ik heb er nu 7.0.5MD in zitten. Iemand een idee hoe ik die kan terugzetten naar een originele versie?
Ik heb de firmware gedownloaded via een website (gps-rlink), geinstaleerd op USb stick, maar er gebeurt niets als deze in de Medianav zit.
Uiteindelijk starte hij wel de actie die je ook handmatig kunt doen via kaarten->updates-> en dan gaat ie gegevens verzamelen...
Ik heb er nu 7.0.5MD in zitten. Iemand een idee hoe ik die kan terugzetten naar een originele versie?
Usb stick verkeerd geformatteerd wellicht?
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Het probleem zat um er denk ik in, dat ik alleen naar 4.0.6 terug kon.