Medianav blijft hangen op 'Apparaatgegevens worden verzameld....'

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
Nietsnut
beginner
Contacteer:

Medianav blijft hangen op 'Apparaatgegevens worden verzameld....'

Bericht door Nietsnut »

Goedemiddag,

Ik heb mijn aangepaste medianav 9.1.3 regelmatig geupdate. Vorige week nog de nieuwste teleatlas 2019.q2 kaarten erop gezet. Nu wilde ik vandaag de kaarten iets uitbreiden. De medianav blijft echter al steken bij het verzamelen van de apparaatgegevens. Na een half uur heb ik de zekering moeten verwijderen, omdat het scherm vastloopt.

Ik gebruik de USB-stick die ik altijd gebruik en die nog nooit problemen heeft gehad. Ik heb de stick voor de zekerheid opnieuw geformatteerd. Maar ook die hielp niets. Als ik na een half uur de stick er maar uittrek dan is er wel een lege map NaviSync aangemaakt en het logbestand synctool_log.txt. Dit logbestand is ongeveer een half mb groot. Ik kan geen foutmeldingen vinden.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
R27
über forummer
Contacteer:

Re: Medianav blijft hangen op 'Apparaatgegevens worden verzameld....'

Bericht door R27 »

Ik heb wel eens gehad dat het een uur duurde voor de apparaatgegevens werden verzameld. Dus een half uu, dan geef je het misschien te vroeg op...?
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Nietsnut
beginner
Contacteer:

Re: Medianav blijft hangen op 'Apparaatgegevens worden verzameld....'

Bericht door Nietsnut »

Ah, meen je. Normaal is het binnen enkele minuten klaar. Probeer ik het op een langere rit opnieuw, anders staat die maar steeds stationair te draaien op de oprit.

Kan het overigens ook zonder het verzamelen van die data. Ik kan met de toolbox ook de content op een schone usb zetten, of gaat de update dan niet goed?
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”