Ik ben in het bezit van een SD kaart met daar op de kaart van Europa. Aangezien deze al flink verouderd is wil ik een nieuwe kopen. Nu zie ik in de r link store de kaart van west Europa staan die €30,00 goedkoper is. Ik vraag me af of ik deze ook op mijn orginele SD kaart kan installeren. Kan dit?
BVD Koen
Nieuwe kaart kopen.
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: Nieuwe kaart kopen.
Ja dit kan. Je koopt dan geen fysieke sd kaart maar een download. Deze wordt dan op je "oude" sd kaart geschreven.
Even de update instructies goed lezen.
Even de update instructies goed lezen.
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Ik heb onlangs ook de West-Europa kaart aangeschaft. Ik kwam erachter dat deze de Europakaart niet overschrijft op de SD-kaart. Dit heb ik ook bevestigd gekregen van klantrelaties.
En nu? Is het een aankoop geweest waar je dus niets mee kan?
Ik vermoed dat @Lutecia bedoelt dat het juist wél goed gaat en dat na download en installatie zowel Europa als West-Europa op het kaartje staan. Het lijkt mij dat je in ieder geval niets kwijtraakt waar je ooit voor betaald hebt.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Nee ik heb uiteindelijk niets gehad aan de aankoop. Ik heb van klantrelaties een nieuwe SD kaart met kaart Europa gekregen met 1 jaar gratis map updates. Wat ik al schreef: de gekochte west Europa kaart overschrijft de "oude" Europakaart niet. Dat geeft een conflict op de SD kaart omdat deze vol zit. Je kunt dan wel de oude Europa kaart uitvinken en synchroniseren, maar als je dan de nieuwe west Europa kaart wilt synchroniseren lukt dat niet.
Dan is dit voor mij geen optie. Heb op marktplaats ook wel eens SD kaartjes voorbij zien komen. Als ik de deze eventueel zou kopen blijven de live services nog wel actief?
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
De dealer bij mij in de buurt heeft nu de sd kaartjes West-Europa in de aanbieding voor 49.95....