Coyote ....
Coyote ....
Hey beste Renault vrienden...hierbij een vraagje in verband met coyote app in de R-link....mijn proefperiode is ten einde en ik twijfel of dit eigenlijk wel nuttig is en waard is ...de reden is ook dat ik nergens een deftige handleiding vind in verband met de abbonementen ...dus beste leden....jullie ervaring en mening gevraagd of dit nuttig en een goede keuze is... 

- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: Coyote ....
Absoluut niet het geld waard. Flitsmeister installeren en rijden maar. In combinatie met Android auto alles via je rlink scherm!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Ha Bokkelmans,
Flitsmeister gaat bij mij nog altijd niet over het R-Link scherm door. Zover ik weet biedt Android Auto nog altijd geen ondersteuning voor Flitsmeister.
Flitsmeister gaat bij mij nog altijd niet over het R-Link scherm door. Zover ik weet biedt Android Auto nog altijd geen ondersteuning voor Flitsmeister.
Renault Clio IV ph. 2 Intens | Okt. 2016 | Rouge Intense | TCe 120 | R-Link 1
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Er schijnt een update te komen waarmee flitsmeister ook geschikt is voor AA
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Is dat niet aan Android Auto zelf om overige (navigatie) apps toe te laten? Of wordt dat omzeilt? Zover ik weet laat Apple Carplay dit sinds kort overigens wel toe.
https://tweakers.net/nieuws/148724/flit ... g-toe.html
https://tweakers.net/nieuws/148724/flit ... g-toe.html
Renault Clio IV ph. 2 Intens | Okt. 2016 | Rouge Intense | TCe 120 | R-Link 1
Waar heb je dat gezien, Bas? Naar mijn weten ondersteunt AA momenteel alleen Google Maps en Waze. Lijkt me sterk dat een "nationale" app zoals Flitsmeister door AA ondersteund gaat worden. Temeer ook omdat AA in Nederland nog niet eens via de playstore beschikbaar is en dus gesideload moet worden.
Het aantal (zinvolle) apps dat MirrorLink ondersteunt is ook nog steeds bedroevend.
Het aantal (zinvolle) apps dat MirrorLink ondersteunt is ook nog steeds bedroevend.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Ik weet dat flitsmeister er mee bezig is. Het probleem is inderdaad het navigatiegedeelte. Dat is waarom AA dit nog niet toelaat. Zodra er toestemming is komt er meer info!
"Android Auto
Er is ook nieuws over ondersteuning voor Android Auto. Flitsmeister meldt het volgende: "Google is nog steeds niet happig op het toelaten van navigatie-apps en we hopen dat zij net zoals Apple dit binnenkort wel gaan doen. Dan kunnen wij ook gaan beginnen aan Flitsmeister op Android Auto! Verder zijn er nog genoeg andere vette features die eraan komen."
Flitsmeister wordt momenteel meer dan 1,4 miljoen automobilisten gebruikt en de app wordt regelmatig geüpdatet. Zo wordt sinds kort informatie van matrixborden in de app getoond en is er gesproken navigatie en pechhulp on-demand toegevoegd."
"Android Auto
Er is ook nieuws over ondersteuning voor Android Auto. Flitsmeister meldt het volgende: "Google is nog steeds niet happig op het toelaten van navigatie-apps en we hopen dat zij net zoals Apple dit binnenkort wel gaan doen. Dan kunnen wij ook gaan beginnen aan Flitsmeister op Android Auto! Verder zijn er nog genoeg andere vette features die eraan komen."
Flitsmeister wordt momenteel meer dan 1,4 miljoen automobilisten gebruikt en de app wordt regelmatig geüpdatet. Zo wordt sinds kort informatie van matrixborden in de app getoond en is er gesproken navigatie en pechhulp on-demand toegevoegd."
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege