medianav usb

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
clio 1959
beginner
Contacteer:

medianav usb

Bericht door clio 1959 »

hallo ik ben nieuw hier en heb een probleem met de usb van de medianav als ik er een usb stick in doe dan gebeurt er helemaal niets en als ik mn kaarten wil updaten dan slaat mn scherm gelijk vast en kan ik er niets meer mee
heeft iemand zoiets wel eens bij de hand gehad?
Donovan
forum starter
Contacteer:

Re: medianav usb

Bericht door Donovan »

Hoe is de usb stick geformatteerd?
tinuske
forum starter
Contacteer:

Bericht door tinuske »

zoals jij de vraag nu stelt kunnen en 100 antwoorden volgen, geef even wat meer info, welke versie medianav? originele kaarten of (illegaal) van internet geplukt? hoe is usb geformatteerd?
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
bas47
beginner
Contacteer:

Bericht door bas47 »

bas47
beginner
Contacteer:

Bericht door bas47 »

• Maak een kopie van Media Nav: steek de USB-stick in de USB-poort van Media Nav. Ga naar Navigatie -> Opties -> pijltje naar rechts -> Kaartupdates -> Opties > Update (druk op de grijze balk) . Bij Media Nav Evolution: Navigatie -> Bestemming -> Opties etc.
• Steek de USB-stick in uw computer om de Toolbox te starten.
• Als de systeemversie niet up-to-date is, verschijnt er een pop-upvenster waarin de nieuwste versie wordt aangeboden. Klik op "Accepteren" om de update voor Media Nav op de USB-stick te downloaden.
• Steek de USB-stick na het downloaden in Media Nav (met draaiende motor), schakel Media Nav in en volg de instructies op het scherm van Media Nav.
• De nieuwe versie geeft aan Toolbox door dat de systeemupdate correct is gedownload.
• Maak opnieuw een kopie van uw Media Nav als u verder wilt in de Toolbox (bijv. kaartupdates)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”