goedeavond,
ik erger me aan de slechte fm ontvangst in eindhoven van Radio10. dit heb ik ook in de auto's van de kinderen dus het ligt niet specifiek aan de radio in mijn clio. ikoverweeg daarom om eendab+ ontvanger te installeren zoals uit bijgaande link:
https://www.banggood.com/nl/Universal-C ... rehouse=CN
heeft iemand hier al enige ervaring mee?
DAB+
DAB+
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
clio4 dci90 flamme rouge estate
Re: DAB+
Ik heb al een tijdje een DAB+ radio. Perfect maar wel zolang je ook een DAB+ geschikte antenne monteert. Met een gewone antenne is de ontvangst geregeld nog steeds slecht.
Of dan zo'n gadget wel gaat werken betwijfel ik sterk.
Of dan zo'n gadget wel gaat werken betwijfel ik sterk.
-
- forum starter
- Contacteer:
Dit apparaatje kan wel DAB+ opvangen maar zend het dan gewoon weer uit in FM naar je radio toe(dus je krijgt wel slechtere audio kwaliteit dan standaard DAB+.
Het vervelende van deze dingen is dat het goed werkt mits er niet toevallig een radiozender in de buurt is die op dezelfde freqentie draait. ik heb heel vaak gehad met de xiaomi roadmi 3s dat er geluid van een andere zender doorheen kwam en ik ben best veel fm kanalen afgeweest.
Het vervelende van deze dingen is dat het goed werkt mits er niet toevallig een radiozender in de buurt is die op dezelfde freqentie draait. ik heb heel vaak gehad met de xiaomi roadmi 3s dat er geluid van een andere zender doorheen kwam en ik ben best veel fm kanalen afgeweest.
Geen ervaring met dit apparaat, maar ik heb onderweg naar mijn werk wel een aantal kilometer (industrieterrein) waar geen DAB+ ontvangst mogelijk is, FM doet het daar wel gewoon.
Ook op de weg van Emmen naar Leeuwarden heb ik dit op bepaalde stukken en op de A31 richting Emden. Mogelijk is de ontvangst in Eindhoven wel goed, maar anders heb je dus geen geluid, waar je met FM een iets mindere ontvangst hebt.
Ook op de weg van Emmen naar Leeuwarden heb ik dit op bepaalde stukken en op de A31 richting Emden. Mogelijk is de ontvangst in Eindhoven wel goed, maar anders heb je dus geen geluid, waar je met FM een iets mindere ontvangst hebt.
Daily: Captur 1.3TCe Intens 2019.
Hobby: Toyota Corolla AE82GT.
Hobby: Toyota Corolla AE82GT.