USB Stick wordt niet helemaal gelezen
USB Stick wordt niet helemaal gelezen
Ik heb een FAT32 USB stick van 32GB vol gezet met muziek, maar slechts een gedeele wordt slechts getoond in mijn haast 2 jaar oude Clio met MediaNav versie 9. Iemand anders ook die ervaring en misschien ook de oplossing? Alvast dank engroet, Peter
Re: USB Stick wordt niet helemaal gelezen
Ik weet niet of het voor Medianav ook geldt, maar R-link kan alleen maar .mp3 afspelen. FLAC, WAV etc. blijven onzichtbaar.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Dat probleem heb ik op de Medianav ook. Nog geen oplossing voor gevonden behalve splitsen naar 2 sticks
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
heb je alles in een map staan? kan zijn dat het verdelen over een paar mappen het probleem kan oplossen. Ooit ergens gelezen max 250 bestanden in een map
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
clio4 dci90 flamme rouge estate
Bij mij werd in eerste instantie ook niet alles getoond / afgespeeld. Alleen mp3's worden herkend en je zit inderdaad met een maximaal aantal bestanden.
Volgens mij heb ik de bestandsnamen zelf ook nog aangepast, want eerst had ik soms maar de helft van de mp3-bestanden zichtbaar in een map. Ik heb voor elke geripte cd een aparte map.
Volgens mij heb ik de bestandsnamen zelf ook nog aangepast, want eerst had ik soms maar de helft van de mp3-bestanden zichtbaar in een map. Ik heb voor elke geripte cd een aparte map.
Daily: Captur 1.3TCe Intens 2019.
Hobby: Toyota Corolla AE82GT.
Hobby: Toyota Corolla AE82GT.