Kan navigatiekaart niet veranderen in R-linkstore

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
ScholtenClio
beginner
Contacteer:

Kan navigatiekaart niet veranderen in R-linkstore

Bericht door ScholtenClio »

beste lezers,

Momenteel heb ik een Benelux navigatiekaart die ik wil vervangen door een West-Europakaart.
Qua ruimte moet dit passen. Maar....
In de R-linkstore (via Mijn producten > Mijn apps beheren > SK kaart beheren) kan ik alleen niet de Benelux kaart deactiveren om ruimte te maken voor de europakaart?? Ik lees op allerlei fora dat mensen hier gewoon hun kaart kunnen deactiveren en vervangen door een ander. Maar ik kan de vinkjes niet uitvinken? Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand waarom dit bij mij niet lukt/kan?
Een andere optie is een Europa SD kaart kopen, maar omdat deze Renault kaart al bijna een jaar oud is, en deze al achter loopt op de reguliere tomtomkaart vind ik dit echt zonde geldt.
Vandaar dat ik mijn Benelux wil vervangen door West europa voor mijn vakantie binnenkort.

Wie kan mij helpen?!
B.Kokkelmans
forum member
Contacteer:

Re: Kan navigatiekaart niet veranderen in R-linkstore

Bericht door B.Kokkelmans »

Vandaag contact gehad met Renault Nederland. Er schijnt een fout te zitten in de RLinkStore die niet bij iedereen zichtbaar is. Ze hebben ondertussen meer meldingen gekregen over dit probleem. Er is contact gelegd met Renault Frankrijk en deze zijn verder aan het onderzoeken waar de fout ligt. Waarschijnlijk zal er op serverniveau het een en ander aangepast moeten worden.

Wellicht jouw probleem ook even doorgeven!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”