Hallo allemaal,
Weet iemand of de USB aansluiting makkelijk te verplaatsen is of is er misschien nog een tweede?
Ik wil namelijk een iPhone aansluiten alleen voor de muziek. Deze iPhone wil ik wegwerken in dashboard of handschoenvak.
USB aansluiting verplaatsen
USB aansluiting verplaatsen
Clio Estate GT Line 2014 1.2 TCE R link
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: USB aansluiting verplaatsen
Waarom verbindt je deze niet via bluetooth? dan hoef je niks te veranderen? Je kunt namelijk meerdere telefoon koppelen aan rlink
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Via USB werkt beter, je kan dan afspeellijsten kiezen, de cover van het nummer krijg je mooi te zien en dan hebben we altijd dezelfde muziek in de auto.
Ik heb gewoon een USB stompje. Zet de nummers in een map en alles wat jij noemt werkt
[trots]Ik heb sinds een paar dagen een dikke SD-kaart waar ik zowel de tomtom-kaarten als de nodige muziek naartoe heb gekopieerd[/trots]
De USB-aansluiting blijft zodoende vrij om mijn telefoon aan te hangen.
De USB-aansluiting blijft zodoende vrij om mijn telefoon aan te hangen.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Ik heb Apple Music en alle muziek in de cloud en op de tweede iPhone staan. Daarom wil ik permanent die 2e iPhone in de auto laten zitten. Als ik iets veranderd heb ik mijn Apple music synchroniseert de tweede iPhone zodra mijn auto op de oprit staat (via de wifi). Dit werkt echt perfect.
Ik ga binnenkort mijn Mosconi versterker nog aansluiten dan zal ik eens kijken hoe die usb is aangesloten, wellicht kan ik hem verplaatsen of aan de radio een andere usb aansluiting maken.
Ik ga binnenkort mijn Mosconi versterker nog aansluiten dan zal ik eens kijken hoe die usb is aangesloten, wellicht kan ik hem verplaatsen of aan de radio een andere usb aansluiting maken.
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
je kunt de originele laten zitten als je de kabel waar hij mee vast zit kunt splitsen. hier maak je dan een tweede aansluiting aan!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
USB stompje, wat is dat dan ? waar kan je dat kopen ?Arjan schreef:Ik heb gewoon een USB stompje. Zet de nummers in een map en alles wat jij noemt werkt
Sandisk_Ultra_Fit_USB_3_64GB.jpg