Goedemorgen,
Afgelopen week mijn nieuwe clio opgehaald met daarbij extra betaald voor kaarten west Europa. Alleen staan er nu maar 7 landen in het medianav systeem( NL,BE, Lux, DE, Oostenrijk, Zwisterland en Liechtenstein). Als ik zoek op internet naar Renault west Europa zie ik veel meer landen. Gisteren de toolbox geinstallleerd en daar stond 1 update in, kaarten van bovengenoemde landen zijn nu van 2017 Q2. Iemand enig idee hoe ik West Europa erbij op krijg? Moet ik nog een code van een dealer ontvangen ofzo?
Kaarten West Europa
Re: Kaarten West Europa
Inderdaad even langs de dealer gaan. Niet geleverd waar je wel voor betaald heb. Kunnen zij het met Renault NL regelen en dan krijg je het in de R-link store. Asl alles goed gaat tenminste....
Inmiddels onderstaand bericht vanuit de dealer;Kun jij mij toegang geven tot jouw Media Nav toolbox? Wij moeten een kaart aanschaffen binnen jouw omgeving zodat jij het in jouw auto kunt installeren.
Nu is mijn vraag is dit een gebruikelijke manier? Zoja hoe kan ik toegang regelen? Zijn er verder nog andere manieren?
Nu is mijn vraag is dit een gebruikelijke manier? Zoja hoe kan ik toegang regelen? Zijn er verder nog andere manieren?
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Dit is normaal. Ik raad je wel aan om het wachtwoord van je omgeving even aan te passen.
Dan kun je de gegevens aan Renault geven en fixen zij het verder.
Daarna wel weer je wachtwoord terug veranderen!
Dan kun je de gegevens aan Renault geven en fixen zij het verder.
Daarna wel weer je wachtwoord terug veranderen!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Dank voor het antwoord
- B.Kokkelmans