Bladeren bij de voordeur
Bladeren bij de voordeur
Tsja lastig, waar plaats ik dit onderwerp bij het exterieur of interieur. Op de onderstaande afbeelding kunnen jullie zien dat er bij de voordeur allemaal bladeren zitten. Nu heb ik geprobeerd om deze te verwijderen met een luchtdrukpistool, echter zonder resultaat. Heeft iemand een makkelijke oplossing om deze te verwijderen?

Re: Bladeren bij de voordeur
Proberen met 1 pincet? en mocht dat niet lukken omdat de bladeren te droog zijn even nat maken even laten intrekken en daarna opnieuw proberen met de pincet?
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Gasbrander!!!!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Ik zal dat eens proberen inderdaad. Ben eigenlijk wel benieuwd of meer eigenaren van een Renault Clio 4 hier last van hebben?Ronon schreef:Proberen met 1 pincet? en mocht dat niet lukken omdat de bladeren te droog zijn even nat maken even laten intrekken en daarna opnieuw proberen met de pincet?
Daar heeft niet alleen de Clio last van, dat heeft elke auto. Het valt bij de Clio IV gewoon op dat er vuil zit, mooi toch?
Best kan je de modderkuip bij het voorwiel even loshalen, dan kan je er goed bij. Kan je gelijk de prut die er ongetwijfeld ook zit wegspoelen
Best kan je de modderkuip bij het voorwiel even loshalen, dan kan je er goed bij. Kan je gelijk de prut die er ongetwijfeld ook zit wegspoelen

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Bij de chinees gaan eten en de stokjes meenemen waarmee men daar eet .Die stokjes kan je dan gebruiken om de bladeren eruit te halen.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK