Hoi hoi,
Hier ook een Clio-fan.
Ik heb een renault clio '99, 1.2 rn met hetzelfde probleem.
Bij veel kilometers en op de snelweg gaat de kilometerteller naar 0, rijdt wel door maar het motorlampje (met spiraaltje) blijft dan branden.
Daarnaast komt het regelmatig voor dat mijn startonderbreking knippert. Sleutel ingedrukt houden en dan pakt die hem weer.
Wat kan het zijn? Wie kan mij helpen met tips om dit te fixen?
Groet,
Niek
Snelheidsmeter en startonderbreking
- NicoK
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Snelheidsmeter en startonderbreking
Startonderbreker zit in de sleutel. ff alle contactpuntjes aantippen met een heel fijn soldeerboutje.
Wat zijn de foutcodes van de motor?
Wat zijn de foutcodes van de motor?
Bij dealer nieuwe sleutel is 180 euro incl. inlezen. Nog alternatieve?
Foutcode weet ik niet ga morgen even naar de garage toe om dat is te zien wat het nou is.
Foutcode weet ik niet ga morgen even naar de garage toe om dat is te zien wat het nou is.
Probleem NU: cdv doet het niet, knipperlichten en startonderbreking blijft constant branden..
- NicoK
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Das een heel ander probleem dan! Ja ik heb het werkend gekregen........maar hoe?...maar als je in de buurt van Eindhoven zit moet je volgende week maar ff een pm sturen dan kan ik die sleutel wel ff voor je fixen.
Dat de CV het niet doet en t onderbreker lampje knippert ligt in het IC van de sleutel. Dat maakt niet voldoende contact. Knopje is wellicht ook nog stuk. Maar ja....dat het lampje blijft branden duid op een ander probleem waardoor de motor niet zal aanslaan.
Dat de CV het niet doet en t onderbreker lampje knippert ligt in het IC van de sleutel. Dat maakt niet voldoende contact. Knopje is wellicht ook nog stuk. Maar ja....dat het lampje blijft branden duid op een ander probleem waardoor de motor niet zal aanslaan.