Kan geen muziek meer afspelen via bluetooth
- Zandurrr
- forum starter
- Contacteer:
Kan geen muziek meer afspelen via bluetooth
Hallo allen,
Ik kan sinds gister niet meer mijn muziek van spotify aanzetten in de auto (iphone). Hij maakt wel contact met bluetooth, maar zodra ik op play druk springt die gelijk weer uit.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik kan sinds gister niet meer mijn muziek van spotify aanzetten in de auto (iphone). Hij maakt wel contact met bluetooth, maar zodra ik op play druk springt die gelijk weer uit.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Re: Kan geen muziek meer afspelen via bluetooth
Denk even een software update van de R-Link of de Iphone ?
Voor de eerste kan je zelf de R-link updaten of een systeemupdate bij de dealer laten doen.
Voor de eerste kan je zelf de R-link updaten of een systeemupdate bij de dealer laten doen.
Of eerst bluetoothverbinding verbreken, weggooien en dan weer opnieuw alles koppelen. Dus zowel op de Iphone als in de auto. Dat wil ook nog weleens helpen.
- Zandurrr
- forum starter
- Contacteer:
Heb zelf de updates al gedaan van de R-link, Iphone is helemaal up to date. Ik heb ook geprobeerd om alles opnieuw te koppelen, helaas zonder succes.
Dealer gebeld en die kwamen ermee dat er 1 orgineel bestand in spotify moest staan of iets... Ga het weekend nog wat testen en proberen maar ben bang dat het hem niet gaat worden.
Dealer gebeld en die kwamen ermee dat er 1 orgineel bestand in spotify moest staan of iets... Ga het weekend nog wat testen en proberen maar ben bang dat het hem niet gaat worden.
Lastig, kan zowel R-Link zijn als een probleem met je telefoon.
Kan je proberen een ander toestel te koppelen om te zien wat er dan gebeurd?
Kan je proberen een ander toestel te koppelen om te zien wat er dan gebeurd?
- Zandurrr
- forum starter
- Contacteer:
Gebeurde hetzelfde.
Het probleem heb ik gisteravond kunnen verhelpen gelukkig.
Oplossing:
Hele r-link systeem resetten, alles terug naar de fabrieksinstellingen, en hij kon gewoon weer muziek afspelen via bluetooth!
Het probleem heb ik gisteravond kunnen verhelpen gelukkig.
Oplossing:
Hele r-link systeem resetten, alles terug naar de fabrieksinstellingen, en hij kon gewoon weer muziek afspelen via bluetooth!
Volgende keer zekering 18 even eruit trekken. Dan behoud je al je instellingen en zal het wel weer werken. Heb zeer recent soortgelijk probleem gehad met het koppelen van een iPhone 7. Het uittrekken van de zekering leidt tot een reset, echter zonder verlies van je instellingen.
Clio IV Estate Dynamique TCe 90
Met de nieuwste software is het mogelijk een reset uit te voeren door de home-knop langer dan 5 sec. ingedrukt te houden, zonder verlies van gegevens.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Dan ga ik dit morgen eens proberen.Bedank.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

- Zandurrr
- forum starter
- Contacteer:
Dit had ik eerder moeten weten
! Maar voor volgende keer top, goede tips.