Live traffic na kaartwissel
Live traffic na kaartwissel
Ik had een TomTom Benelux kaart in mijn R-Link navigatie zitten en heb deze vervangen door een Europa kaart. Wordt de verkeersinformatie via TomTom Traffic nu ook automatisch voor het buitenland weergegeven of moet je daar nog iets voor activeren?
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: Live traffic na kaartwissel
Volgens mij heeft de live service niks te maken welke kaart je hebt. Daar waar je rijdt krijg je de service op het scherm door
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
-
- beginner
- Contacteer:
Wiellus,
Kijk eens op de overzichtskaart en welke verkeersinfo je dan kan zien.
Afhankelijk van zoomnivo en wat schuiven van de kaart zou je dan verkeersinfo kunnen zien in D en/of Belgie.
Hangt wel een beetje van de locatie af waar je bent. Ik zie wel verkeersinfo t/m Ruhrgebiet, maar daarbuiten niet. Er zal wel een soort van denkbeeldige cirkel getrokken worden met daarbinnen de info.
groen_duiven
Kijk eens op de overzichtskaart en welke verkeersinfo je dan kan zien.
Afhankelijk van zoomnivo en wat schuiven van de kaart zou je dan verkeersinfo kunnen zien in D en/of Belgie.
Hangt wel een beetje van de locatie af waar je bent. Ik zie wel verkeersinfo t/m Ruhrgebiet, maar daarbuiten niet. Er zal wel een soort van denkbeeldige cirkel getrokken worden met daarbinnen de info.
groen_duiven
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2
Applicatie: 11.346.3206684-8060
GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05
Applicatie: 11.346.3206684-8060
GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05
aha ok, ik had/heb ook alleen de cirkel tot het ruhrgebied en Belgie inderdaad dus dacht ik nog iets moest activeren of aanvinken ofzo. Ga binnenkort richting het oosten van het land, zal dan eens kijken of de cirkel verder opschuift Duitsland in