Telefoon laadt niet op
Telefoon laadt niet op
Ik heb sinds begin dit jaar een nieuwe Clio. Alles werkt perfect, echter kan ik mijn telefoon (iPhone met de laatste iOs versie) niet opladen via de USB aansluiting in de auto. Als ik hem aansluit geeft hij een paar seconden aan dat hij aan het opladen is en daarna gaat mijn R-Link systeem proberen audio af te spelen vanaf mijn telefoon. Als ik vervolgens kies voor de radio als bron laadt mijn telefoon nog steeds niet op. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en hier een oplossing voor hebben? En dan bedoel ik niet een aanstekkeroplader plaatsen 

- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: Telefoon laadt niet op
Kijk eens op de instellingen van je telefoon. Hier kun je aangeven of hij als dataoverdracht moet worden aangesloten of alleen opladen.
Wellicht dat dit het probleem kan oplossen.
Als je hem aansluit via usb kun je via het meldingenmenu een aantal opties kiezen als het goed is!
Wellicht dat dit het probleem kan oplossen.
Als je hem aansluit via usb kun je via het meldingenmenu een aantal opties kiezen als het goed is!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Die instelling heb ik niet op mijn iPhone.
In de auto heb ik in het instellingen menu ook geen opties waar ik iets met USB kan doen, alleen met Bluetooth maar dat werkt naar behoren..
In de auto heb ik in het instellingen menu ook geen opties waar ik iets met USB kan doen, alleen met Bluetooth maar dat werkt naar behoren..
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Heb je een originele Apple kabel? Dit kan ook voor problemen zorgen. Anders USB oplader in de 12 volt aansluiting en opgelost!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer: