LED verlichting
LED verlichting
Ik wil in mijn phase 1 Led lampen in de koplampen plaatsen. Heeft iemand ervaring en welke kan ik het beste kopen?
Clio IV Estate Dynamique TCe 90
-
- beginner
- Contacteer:
Re: LED verlichting
in Renault Led pure vision kost rond 1800 euro
Bij xenonl kan je h7 led verlichting kopen,past perfect en apk goedkeur,geen strooilicht. Je moet alleen wel een grote rubberen dop voor achter op het huis kopen in verband met de koel elementen.
-
- beginner
- Contacteer:
ha ha ha .. Dit is onrechtmatig en onverenigbaar met de goedkeuring
OW? Hoezo dan?
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
- NicoK
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Hoezo? Zolang je gewoon een lens gebruikt. Daarnaast is het gebruik van een LED element zonder strooilicht zelfs te doen met een projectorkoplamp. Waar ik dat met een HID ernstig zou afraden.polon18 schreef:ha ha ha .. Dit is onrechtmatig en onverenigbaar met de goedkeuring

Maar ja......

- Wilbee
- forum starter
- Contacteer:
Myn auto is vorige week voor het eerst apk gekeurd, inclusief de LED lampen in de koplampen.
Lichtbeeld was perfect op de lichtkast en is dus zonder problemen ermee door de keuring
Maar DAMM, wat een licht met LED, veel meer licht op de weg en het rykt ook nogeens verder.
Verkeersborden zie je al enige honderden meters van tevoren oplichten, zelfs nog eerder dan met Xenon.
Weet wel, IK blyf by LED voortaan, het ryd NOG relaxter dan met Xenon, en ga ook LED in het grootlicht plaatsen
Lichtbeeld was perfect op de lichtkast en is dus zonder problemen ermee door de keuring

Maar DAMM, wat een licht met LED, veel meer licht op de weg en het rykt ook nogeens verder.
Verkeersborden zie je al enige honderden meters van tevoren oplichten, zelfs nog eerder dan met Xenon.
Weet wel, IK blyf by LED voortaan, het ryd NOG relaxter dan met Xenon, en ga ook LED in het grootlicht plaatsen
Phase 1.2 Clio IV-GT Malte Blue 

- Wilbee
- forum starter
- Contacteer:
Heb het weekend nu ook in de verstralers van myn 2013 GT LED geplaatst.
Heb er nog niet mee in het donker gereden, maar met 4800 Lm - 6000 K per lamp denk ik wel dat het een bak licht gaat geven :D

Heb er nog niet mee in het donker gereden, maar met 4800 Lm - 6000 K per lamp denk ik wel dat het een bak licht gaat geven :D

Phase 1.2 Clio IV-GT Malte Blue 

-
- forum starter
- Contacteer:
Kun je exact vertellen welk type led er fatsoenlijk in past, ik hoopte de Philips lumileds met koeler op achterkant te kunnen plaatsen, maar de ventilator past er niet op ivm met plastice achterkant. Helaas onmogelijk passend te krijgen. Alvast bedankt