Deze week kan ik eindelijk mijn Grandtour Expression gaan halen..
natuurlijk is de voorpret ook al leuk met een forum zoals deze.. maar ik maak me wel zorgen om het geluid.
Tijdens mijn testrit heb ik dit niet echt uitgeprobeerd.. maar is het standaard geluid echt zo slecht??
Ik weet nog mijn eerste clio.. de Clio III Authentique uit 2006 (de eerste die in Limburg op de weg reed :D )
Daar was ik zeer tevreden met het geluid... en hooptte eigenlijk dat die trend zich voort had gezet in de nieuwere versie van de, o zo mooie clio.
Heb niet echt een budget om daar veel geld in te steken en werk voor andere speakers...
Geluid echt zo slecht???
Re: Geluid echt zo slecht???
MediaNav was niet veel soeps. R-Link was oke, als je 'm niet te hard afspeelt.
R-Link + Bose wat ik nu heb is echt top en een flinke verbetering tov Bass Reflex.
R-Link + Bose wat ik nu heb is echt top en een flinke verbetering tov Bass Reflex.
Renault Clio TCe 120 EDC Intens - Phase 2
Estate - Blanc Glacier
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Lumiere
Pack Siege
Estate - Blanc Glacier
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Lumiere
Pack Siege
Re: Geluid echt zo slecht???
Of het wel of niet klinkt is erg afhankelijk van de eisen die je er aan stelt.
Bij onze Captur was het echt niet slecht maar we hebben de speakers vervangen omdat het beter kon.
In de Clio zijn ook andere speakers gekomen. Die is uit 2008 en daar zaten dezelfde speakers in als jij in je Authentique had.
Kwaliteit was niet slecht maar kon beter.
Zo is het nu dus ook, een leen Clio uit 2016 die ik een paar dagen heb gehad met standaard speakers klonk ook niet slecht in mijn oren.
Je kan dus niet altijd op het oordeel van een ander afgaan. Wat een ander niets vind kan voor jou wel goed genoeg zijn.
Bij onze Captur was het echt niet slecht maar we hebben de speakers vervangen omdat het beter kon.
In de Clio zijn ook andere speakers gekomen. Die is uit 2008 en daar zaten dezelfde speakers in als jij in je Authentique had.
Kwaliteit was niet slecht maar kon beter.
Zo is het nu dus ook, een leen Clio uit 2016 die ik een paar dagen heb gehad met standaard speakers klonk ook niet slecht in mijn oren.
Je kan dus niet altijd op het oordeel van een ander afgaan. Wat een ander niets vind kan voor jou wel goed genoeg zijn.