Aantal vragen over MediaNav

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
rsnhakan
beginner
Contacteer:

Aantal vragen over MediaNav

Bericht door rsnhakan »

Beste forumleden, ik heb sinds kort een Renault Clio met MediaNav. De auto bevalt prima. Alleen ben ik niet zo te spreken over het MediaNav systeem. Ik heb een aantal vragen en wellicht kunnen jullie mij daar mee helpen.

- De basiskaart is van 2013, hoe kan ik deze updaten? Ik heb wel afzonderlijke updates uitgevoerd (2015 Q2), maar de basiskaart blijft op 2013. Enig idee waarom? Veel huisnummers herkent het systeem ook niet, wat erg vervelend is;
- Om een bluetooth gesprek te voeren moet je elke keer het volume ophogen en bovendien heb ik last van het zogenaamde "bluetooth skipping" (bij het streamen van muziek via mijn iPhone) --> schijnt een bekend probleem te zijn;
- Heeft iemand enig idee hoeveel liedjes het systeem maximaal kan lezen vanaf een usb stick?;
- Het MediaNav systeem draait op versie 4.0.6 --> heeft iemand enig idee wanneer er een nieuwe versie aan komt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
avb
beginner
Contacteer:

Re: Aantal vragen over MediaNav

Bericht door avb »

De basiskaart wordt voorlopig niet geupdate. Huisnummers staan hier niet in. De basiskaart geeft de landsgrenzen aan.

Wanneer je een MediaNav Evolution heb kan je deze opdaten naar 6.0.3. Daar draait die van mij nu op.
rsnhakan
beginner
Contacteer:

Re: Aantal vragen over MediaNav

Bericht door rsnhakan »

avb schreef:De basiskaart wordt voorlopig niet geupdate. Huisnummers staan hier niet in. De basiskaart geeft de landsgrenzen aan.

Wanneer je een MediaNav Evolution heb kan je deze opdaten naar 6.0.3. Daar draait die van mij nu op.
Beste avb, bedankt voor je reactie! Ik heb geen MediaNav Evolution volgens mij. De gewone MediaNav met 4.0.6
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”