Losse onderdelen Pack Look

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Taz
beginner
Contacteer:

Losse onderdelen Pack Look

Bericht door Taz »

Weet iemand of je de Pack Look onderdelen ook los kan bestellen/kopen?

Ik heb nu namelijk zwart erin zitten. Nu is bij de bijrijdersdeur de zwarte streep beschadigd. En die zou ik dus willen vervangen voor een nieuwe.
Rond om de versnellingspook zit ook een zwarte ring. Die is wel nog goed. Maar zou ik willen vervangen voor een chrome. Ik weet zeker dat ik die ergens gezien heb, maar ik kan hem nergens meer terugvinden.
Ben al langs de dealer gegaan, maar de verkopers weten hier niets van en dan moet ik bij het magazijnpersoneel zijn. Echter werken die alleen doordeweeks tussen 8 en 17. En dat ga ik niet redden ivm mijn werk.

Dus de hoop dat hier iemand al iets heeft moeten/willen vervangen en dus een antwoord kan geven.

Thnx :thumbsup:
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Losse onderdelen Pack Look

Bericht door Arjan »

Even contact op nemen met vkvwebshop.nl ( https://www.clioclub.info/forum/memberli ... ile&u=8271 ) en dan weet je het. Kan dan ook verstuurd worden.
clio 2014
beginner
Contacteer:

Bericht door clio 2014 »

Als je bedoeld aan de buiten kant vd deur, dan is de striping gewoon te bestellen in alle kleuren die er zijn.
Kan gewoon bij het onderdelen magazijn vd dealer.
Groetjes BEN
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Taz schreef:...Ben al langs de dealer gegaan, maar de verkopers weten hier niets van en dan moet ik bij het magazijnpersoneel zijn. Echter werken die alleen doordeweeks tussen 8 en 17. En dat ga ik niet redden ivm mijn werk...
:sneaky:

Maar Taz, wanneer je dat bij de verkoper aangeeft noteren ze dus niets om het uit te laten zoeken voor je. Beetje jammer. Dan door de weeks (in een pauze) maar even bellen met het magazijn.
Taz
beginner
Contacteer:

Bericht door Taz »

Het gaat om het interieur. Het is de zwarte streep bij de deurgreep. Die in andere pakketten dan bijvoorbeeld wit of rood kan zijn.

Maar nee, er werd niets genoteerd. Er werd alleen maar gemeld dat ik maar terug moest komen wanneer er iemand van het magazijn aanwezig is. Bellen is een optie. Maar in persoon is het altijd makkelijker vragen/uitleggen. Ik zal morgen eens wat foto's maken ter verduidelijking.

Ik zal ook eens contact opnemen met vkvwebshop. Anders misschien maar langs een sloop om te kijken of er iets tussen staat.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Interieur (vraag & antwoord)”