Ik ben al een tijdje opzoek naar een trekhaak voor een Clio 2 RS, maar kan maar geen vinden. Heb heel het internet al doorgezocht en kwam wel een paar topics tegen van RS'en met trekhaken maar niemand die weet van hoe of wat.
De dealer heeft ook geen trekhaken.
Iemand een idee op welk merk ik moet zoeken of wie wel een trekhaak kan leveren?
Afneembaar of niet, dat maakt mij niet uit.
Trekhaak voor een Clio 2 RS?
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Re: Trekhaak voor een Clio 2 RS?
Het grote probleem wat ik gevonden heb is dat heel de RS er niet voor gekeurd is.
Dus zou je er een op je auto willen moet hij er officieel volledig door gekeurd worden bij het RDW (dan word hij dus volledig binnenste buiten gekeerd)
Dus zou je er een op je auto willen moet hij er officieel volledig door gekeurd worden bij het RDW (dan word hij dus volledig binnenste buiten gekeerd)
Ja, nouja, dat risico wil ik nog wel nemen. Ik rij maar een paar keer per jaar met een aanhanger.
Maar de keuring zelf moet ook niet echt een probleem zijn denk ik. Ik heb een paar maand geleden een WOK-melding op m'n auto gehad en toen hebben ze m'n Clio 2 keer helemaal nagekeken bij het RDW. 2e keer uiteraard alles goed. :P
Maar de keuring zelf moet ook niet echt een probleem zijn denk ik. Ik heb een paar maand geleden een WOK-melding op m'n auto gehad en toen hebben ze m'n Clio 2 keer helemaal nagekeken bij het RDW. 2e keer uiteraard alles goed. :P
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Van een non RS zou een trekhaak moeten passen.
Ook de montage gaten zitten er al op een 169/172 maar weer niet op een 182.
Ook de montage gaten zitten er al op een 169/172 maar weer niet op een 182.
Groeten, Vincent.
Dat dacht ik dus ook, maar heb een trekhaak op de sloop gekocht , maar dat gaat niet zomaar passen.
Keuring bij de rdw krijg je niet, is al eerder geprobeert. RDW doet het enkel met een verklaring van de importeur, echter geeft renault nederland die niet af.
Ik kan mij nog wel een post op rtc herrineren waar iemand ook dacht ik doe het toch, met een kleine mini caravan naar la france gegaan en zonder terug gekomen
Na een paar dagen een piepend geluid gehad te hebben is hij maar eens naar een lokale garage gereden. Bleek dat er 2van de 4 m10 bouten waren afgebroken en de trekhaak een paar centimeter lager hing. Bout 3 hing er nog maar half aan
hele achterplaat was dus verbogen 
Ik kan mij nog wel een post op rtc herrineren waar iemand ook dacht ik doe het toch, met een kleine mini caravan naar la france gegaan en zonder terug gekomen

Na een paar dagen een piepend geluid gehad te hebben is hij maar eens naar een lokale garage gereden. Bleek dat er 2van de 4 m10 bouten waren afgebroken en de trekhaak een paar centimeter lager hing. Bout 3 hing er nog maar half aan