Mijn Clio heeft aan de voorzijde geen mistlichten, is dit na te plaatsen (licht er eigenlijk al ergens bedrading) en zoja waar kan ik dit eventueel laten doen.
Ben trouwens niet veeleisend, het lampje in het dashboard moet heus niet werken en er mag ook gewoon een knop geplaatst worden ipv de stengel van de pinkers/verlichting te veranderen.
Zolang het maar een beetje netjes is.
Vermits ik veel in de Ardennen rijd in het donker en soms in barslecht weer zijn de mistlichten aan de voorzijde voor mij niet voor de fun maar puur functioneel!
mistlichten voorzijde
mistlichten voorzijde
Clio Grandtour IV Expression TCe 90
- 66 kW powerrr
- forum starter
Re: mistlichten voorzijde
Als je ze voor de functie wilt hebben, zou ik eerst eens nagaan of je de lichtopbrengst wel voldoende gaat vinden.
Ik zie zo weinig verschil dat ik de eerste keer ben uitgestapt om te kijken of ze daadwerkelijk aan waren.
Misschien ben ik wel verwend geweest met mijn vorige auto, want ook de dimlampen heb ik kort na aanschaf vervangen (Philips).
Maar de garage zei dat ik een aparte afspraak moest maken voor het vervangen van mistlampen (waarschijnlijk is dat tijdrovend werk).
Ik zie zo weinig verschil dat ik de eerste keer ben uitgestapt om te kijken of ze daadwerkelijk aan waren.
Misschien ben ik wel verwend geweest met mijn vorige auto, want ook de dimlampen heb ik kort na aanschaf vervangen (Philips).
Maar de garage zei dat ik een aparte afspraak moest maken voor het vervangen van mistlampen (waarschijnlijk is dat tijdrovend werk).
Clio Estate TCe 90 Expression [Rouge Flamme lak| Passion Noir wielen | 3 Packs | trekhaak]